Je kijkt alsof je tegen de ander wil zeggen: ja ja, ik geloof je niet
Alfist-GTV6 op zijn best.
Charmante vertoning hé.
Alfist-GTV6 op zijn best.
Charmante vertoning hé.
Hij vertelde mij dat hij op hakken liepNog ff en Arjan gaat naast zn schoentjes lopen hahahaha
Zo zie je maar weer dat het altijd mensen zijn waar je het niet van verwachtHij vertelde mij dat hij op hakken liepNog ff en Arjan gaat naast zn schoentjes lopen hahahaha
Wablief?Hij vertelde mij dat hij op hakken liepNog ff en Arjan gaat naast zn schoentjes lopen hahahaha
Hé Anita, misschien iemand voor onze lekkere mannen bij SCARB hyve ?????Nee hoor GRAPJE, blitse foto, blitse vent
Ja we zoeken immers nog hot Alfadicks voor op de SCARB HyveHé Anita, misschien iemand voor onze lekkere mannen bij SCARB hyve ?????Nee hoor GRAPJE, blitse foto, blitse vent
Nou, denk dat we het eerste slachtoffer, uhhhhhhhhh, sorry, alfadick hebbenJa we zoeken immers nog hot Alfadicks voor op de SCARB HyveHé Anita, misschien iemand voor onze lekkere mannen bij SCARB hyve ?????Nee hoor GRAPJE, blitse foto, blitse vent
Foto jatten Grietje en plaatsen met die handelNou, denk dat we het eerste slachtoffer, uhhhhhhhhh, sorry, alfadick hebbenJa we zoeken immers nog hot Alfadicks voor op de SCARB HyveHé Anita, misschien iemand voor onze lekkere mannen bij SCARB hyve ?????