Ja, jou stuurstengels werken zoals het hoort
Je kunt ze ook nog draaien als het goed is (verlichting links en ruitenwissers rechts)
Waardeloos systeem. Eer dat je de claxon gevonden hebt ligt die fietser al klem tussen je voorpijpen. Ik moet er nog steeds aan wennen.Met de rechterhendel bedien je de blower door hem naar beneden te doen 2 of 3 standen.
Draai je aan de hendel dan gaan de ruitenwissers aan de gang. En idd naar je toe trekken is toettoet
Linkerkant draaien is je verlichting. knopjes aan het uiteinde = links, grootlicht en rechts = ruitensproeien..
Jij moet ook vaker in je sprintje rijdenWaardeloos systeem. Eer dat je de claxon gevonden hebt ligt die fietser al klem tussen je voorpijpen. Ik moet er nog steeds aan wennen.
Autohandboek Alfa Romeo AlfasudNog een vraagje, iemand misschien per ongeluk nog een vraagbaakje werkplaatshandboek o.i.d. liggen. Digitaal of hardcopy?
Yep!Hier valt ook weer te updaten, het neusje zit alweer wat verder in elkaar. Vraagje aan de kenners, de grill van een Sprint, is die altijd van plastic? Die van de Alfetta GT van mn broer is namelijk van metaal, en persoonlijk vind ik dat wat stoerder.
Ja, dat klopt. Alleen denk ik wel, dat de bouten met de kop naar het midden zitten...... dus of het allemaal te doen is?volgens mij zijn de remzadels van een sud (voorzijde aan de bak) te splijten in 2 helften met elke helft een zuiger. Klopt dit?