Onwijs gaaf!!
Wat een geweldige vriendin heb je!! Wees er maar trots op!
hoezo ook??yep, leuke filmbeelden!
wat ik me nu afvroeg:
wordt ik de volgende keer ook 10 plaatsen naar achteren gezet op de grid vanwege een motorwissel?
hoezo ook??yep, leuke filmbeelden!
wat ik me nu afvroeg:
wordt ik de volgende keer ook 10 plaatsen naar achteren gezet op de grid vanwege een motorwissel?
jij mag voor mij staan hoor! Wat ik gezien heb ben je ietsjes sneller, en zo niet ter compensatie van je pech
Iemand van jullie meer specs ?
net even opgezocht, optie 1:een "gewone"( ) 5300gt stradale dan zou dat 1 van de 67 zijn
optie 2: een 5300gt corsa, slechts 2 geproduceerde exemplaren
en als ik afga op de foto (leren riempjes aan de motorkap, veel luchtsleuven,.....) is het optie 2
Dit al gelezen?Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier even stoor met een bizar(rini)(e) vraag .
Eén van mijn viruele zonen had dit opgezocht :
net even opgezocht, optie 1:een "gewone"( ) 5300gt stradale dan zou dat 1 van de 67 zijn
en als ik afga op de foto (leren riempjes aan de motorkap, veel luchtsleuven,.....) is het optie 2
Mille grazie .
Nu wel .Dit al gelezen?Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier even stoor met een bizar(rini)(e) vraag .
Eén van mijn viruele zonen had dit opgezocht :
Mille grazie .