toch mooi dat zo een oude dame ook nog een uiterlijke verzorging krijgt en de rimpels strak gestreken worden....
gaat goed zo ben benieuwd naar het eind reseltaat.
Heb uit voorzorg deze tank gekocht, voorzien van 2 lagen primer die het roestproces stopt en zwart gespoten:check de benzine tank ook maar even dat is ook nog zoon ding wat wel eens verrot kan wezen ik kan het weten
die van mij was die bodem van kartone van de tank
Nou, na 2 weken schuren de eerste velg af, de rest duurt geen 2 weken meer per velg hoor . Daar is het meeste schuurwerk ook al van gedaan (staan ook allemaal in de primer).2 weken schuren voor 1 velg
Nou, de auto gaat verder niet uit elkaar, gelukkig hoeft dat niet. Maar alle onderdelen die erin of onder gaan maak ik wel zo mooi mogelijk natuurlijk... tot nu toe lukt dat vrij goed.Zeg Jeroen...........
Je gaat ons aller KURB toch niet achterna??
ps is het gelukt met de verloop platen?
grt rogeralfa
Weer wat geleerd, ik dacht namelijk dat deze ook op de type 2 zaten?voor de volledigheid: deze zijn van een type 1 QV.
Ach, wordt vanzelf weer lichterPas op, dat de auto niet te zwaar wordt! dan is zo'n 33 een stuk minder leuk.
Wa's da dan, geen vertrouwen in je eigen werk?Ach, wordt vanzelf weer lichterPas op, dat de auto niet te zwaar wordt! dan is zo'n 33 een stuk minder leuk.