Ik ben, en met mij zeker nog een aantal andere Alfa-rijders, enthousiast gebruiker van Meguiars-producten.
Ik heb daarom deze poll gemaakt om te polsen in hoeverre interesse is in het volgen van een poets-clininc cq workshop bij M-Tec in Baarn.
M-TEC ( Meguiar's Training & Experience Centre ) is de 'thuisbasis' van Meguiars.
Voor de duidelijkheid: ik werk niet BIJ Meguiars, Ik heb mijn eigen hoveniersbedrijf.
Ik haal er ook geen financieel voordeel uit om dit te organiseren.
Doe dit gewoon omdat ik mensen wil enthousiasmeren voor het 'detailen' met de producten van Meguiars.
Het is aan veranderen maar ik heb gemerkt dat het merk Meguiars voor alsnog een vrij onbekende is op de nederlandse markt.
Het is het oudste poetmiddelmerk ter wereld (meer dan 100 jaar oud) en de marktleider in de VS.
In die 'tuners-scene' en bij eigenaren van Amerikaanse auto's is het merk vaak wel bekend.
De merken in Nederland te horen krijgt zijn voornamelijk Valma en Turtlewax.
Meguiars staat ver boven deze producten qua verwerking maar vooral qua resultaat.
Het zal niet alleen een stukje theoretisch verhaal zijn zoals dit:
Een complete uitleg over het 5 stappen plan om zowel de buiten als binnenzijde van je auto weer in topconditie te krijgen.
maar er zullen producten gedemonstreerd worden
en met die kennis kun je uiteraard zelf de poetsspullen ter hand nemen om je eigen auto onderhanden te nemen.
Er is uiteraard ook een shop waar je producten kun kopen
De poets-clinic/workshop is ZONDER kosten, je leert er enorm veel, igg hoe je een nog mooiere Alfa op de oprit kan hebben staan
Het maakt dus niet uit welk type Alfa je hebt.