Volgens mij is er een overzetdorpel gebruikt. Die naad hoort daar niet te zitten!!!
Als het echt een overzetdorpel is dan wordt het een werkhok....
Ik kan het niet goed zien maar het lijkt op een aircocompressor. Kan ook de stuurbekrachtigingspomp zijn. Geen snaar betekend geen werking.Kan iemand mij trouwens vertellen wat die poelie is boven de rode radiateur knop(zie foto) , hier zit namelijk geen snaar op?
Jij kent mensen die spica's kunnen afstellen? die kan je namelijk op de vingers van 1 hand tellen in nederland, heb ik begrepen. Of geld dit alleen voor oudere spicas?Het afstellen van de Spica injectie en motor laat ik wel bij een bevriend tuning bedrijf doen, mocht de motor niet lekker lopen.
Net kennisgemaakt met iemand die bij mij in de buurt woont, die heeft een Alfa compleet gerestaureerd vanaf 2a naar de europese versie, daar voel en zie ik ook dat die dorpel rand precies zo is al dat ik hem bij de auto gezien heb, dus zoals het voelt onder de dorpel 3 ribbelsIdd overzet dorpels,
Gewoon kopen die auto. Knipperlichtencombi is wel het minste waar je je druk om moet maken. Adviezen en argumenten die hier gegeven worden slaan nergens op. Je beslissing is al gemaakt dus veel plezier ermee.Bodywork is helemaal goed, weinig roest en helemaal hard.Echter zit ik nog met een paar kleine dingen, waarvan een ding is de knipperlichten/stadslichten combi.Oranje stadslichten mag niet, echter lees ik her en der dat de RDW de combinatie stadslicht/knipperlicht wel weer toestaan als er een wit glaasje voorzit en geel/wit is.hebben mensen hier ervaring mee ?