Hallo allemaal,
Nu ik in het bezit ben van mijn tweede Alfa leek het me tijd me eens voor te stellen. Sinds ik klein ben al een zwak voor dit mooie merk, en nadat ik in een gechipte 33 QV met brulpijp volgas door de polder naar het Noorden reed wist ik dat ik def verkocht was.
De 33 SW heb ik altijd supermooi gevonden en eind vorig jaar vond ik een erg mooie rode, nadat ik hem ongeveer een week had stond ik hier al bij het gespot topic, erg grappig.
Nu ik wat meer KM's moet rijden naar mijn werk heb ik na een rekensommetje de stap gemaakt naar een 33 SW op LPG. Erg veel mazzel dat ik die gevonden heb vind ik, had nog geen 2 ton op de teller en in (geloof ik) goede staat. Nu moet ik maar gaan denken of ik een verzameling 33 SW's op wil gaan bouwen of het maar bij 1 ga houden. Hieronder mijn niuwe de blauw/zwarte in goed gezelschap op de terugweg van het SS in Assen.
Anyway ik neem aan dat ik nog veel basic technische vragen hier zal stellen, maar vooral erg hard blijf genieten van al het moois hier, en alle grote projecten die jullie doen. Ow ja, ik blijf nog wel verder dromen over een alfacollectie!
Grtz, Juan