gebruik valma wash &shine als er een oude waxlaag er af moet, dan smelt 't als sneeuw voor de zonProbeer ook eens een Meguiars Shampoo, ik vind gold class shampoo erg fijn werken Wereld van verschil tov valma etc Zo is bij mij het virus begonnen
Maar Harold, als mensen hun wagen gepoetst hebben, dan willen ze hun net aangebrachte waxlaag er niet afhalengebruik valma wash &shine als er een oude waxlaag er af moet, dan smelt 't als sneeuw voor de zonProbeer ook eens een Meguiars Shampoo, ik vind gold class shampoo erg fijn werken Wereld van verschil tov valma etc Zo is bij mij het virus begonnen
de lak voelt daarna lekker stroef aan, schoon om te polijsten of te waxen
Dankje, dat heb ik weggekregen met een roterende machine, een witte lake country pad,en Meguiars M80. Dit koop ik zelf altijd bij poets walhallahHoe heb je nou precies die krasjes op de deur weggekregen? Want ik heb daar ook veel last van bij mijn deur. wat voor een spul heb je daar voor gebruikt en waar is dit te kopen? Ben onder de indruk van je poets kwaliteiten.
netjes Kas....................en dat voor drie bierIk heb ook een peppie en kokkie poetsmachine aangeschaft. Vanmiddag de Suzuki Salto van een kennis onderhanden genomen. De auto was de laatste jaren nog nooit gepoetst, soms gewassen door de regen en verder niks. De motorkap was ooit gespoten en helemaal wit uitgeslagen. Om een beter beeld te verkrijgen heb ik een voor en na motorkap gemaakt. Dit tot veel verdriet van mijn kennis want die had verwacht dat ik de hele auto zou gaan doen. ......3 bier. Hierbij de foto`s van het project. Ik heb geen Macu...eh....rs gebruikt maar gewone onverwoestbare Kwantum Commandant voor de machine. Oordeel zelf. Valt best mee hè?
Inmiddels zit er ook een sportieve streep over het witte gedeelte. De Viperlook.