Zo kun je van een noodzaak een deugd maken niet waar?!
Tis ook altijd weer een sensationele ervaring als ik in een andere auto rijd hoe fijn remmen kunnen zijn . Nu we het toch over 33 remmen hebben... scheelt het om er van die gegroefde schijven onder te zetten ?? En wat is het nut van links remmen???Ik vind het al heel knap om maar 1 pedaal tegelijk in te trappen bij een 33
ja kunst....die sterren hebben allemaal automatenAls je dus sideflipt (bedankt alessandro! ) is het ook altijd leuk om te zien hoeveel mensen er om kijken naar een 33 van 13 jaar oud.... Doe dat maar eens na met een ster.....
Hahahaha de meeste mensen komen inderdaad niet verder dan dat...haha nee ik leid niet aan automobiele jaloezie jegens mercedessen... kheb liever een ster in mijn voorruit (heb ik dan ook )
Beter een ster in je voorruit.. dan andersomhaha nee ik leid niet aan automobiele jaloezie jegens mercedessen... kheb liever een ster in mijn voorruit (heb ik dan ook )
ach joh, dan hars je je ster toch gewoon met hpx2-hars... dan istie weer als nieuw, en net zo sterk als voorheen!Beter een ster in je voorruit.. dan andersomhaha nee ik leid niet aan automobiele jaloezie jegens mercedessen... kheb liever een ster in mijn voorruit (heb ik dan ook )