Zo werkt eBay...
Beste is tot het laatste moment te wachten met je bod als je in de gelegenheid bent de veiling te volgen op het moment van aflopen. Met een piepklein groepje verzamelaars doen we het bieden wel eens voor elkaar.
Ik zal t onthouden, ach het was mn eerste keer dus veel verwachte ik er niet van, maar even leek t me te lukken en dan ben je toch wel even sneu als iemand op het laatste moment er overheen biedZo werkt eBay...
Beste is tot het laatste moment te wachten met je bod als je in de gelegenheid bent de veiling te volgen op het moment van aflopen. Met een piepklein groepje verzamelaars doen we het bieden wel eens voor elkaar.
Er kijken echter ook genoeg andere mensen mee op dit forum en dan ook vooral dit topic.Wellicht een idee om hier te melden als je graag op een model wilt/gaat bieden? Daarmee kunnen we in ieder geval uitsluiten dat we tegen elkaar opbieden en zo de prijs onnodig opdrijven.
Corrado
Dat kan, maar het heeft een paar practische bezwaren.Wellicht een idee om hier te melden als je graag op een model wilt/gaat bieden? Daarmee kunnen we in ieder geval uitsluiten dat we tegen elkaar opbieden en zo de prijs onnodig opdrijven.
Inmiddels is de Matchbox Giulia Sprint GTA er ook in het wit:
Nee, ik ga niet bieden en zeker niet bij die Amerikaanse malloot die er $20 (€14) voor vraagt...
EDIT: @MarcoAzzurro: euh.... dat zeg ik, Gamma!
Ik ben benieuwd, zal hem binnenkort ook krijgenZo, heb mijn 90 caribinieri van DeAgostini binnen. Ik vind 'm helemaal goed.
Toch twee kleine minpuntjes wat mij betreft:
- tankklepje zit nèt iets te hoog.
- bodemplaat slaat werkelijk nergens op. Is een bodem van een of andere voorwielaandrijver. verder zijn de schroefgatpaatjes erg hoog.
maar ach, dat valt in de vitrine nauwelijks op. Dikke voldoende, een ware verademing in verglijking met profettoK en een must voor ieder 90 liefhebber lijkt me.
Kan me hier helemaal in vinden.Ik let meestal wel op wie de hoogste bieder is. Als dat een bekende is zal ik meestal niet overbieden.
Het contact met andere verzamelaars is voor mij een leuk aspect van de hobby, vandaar dat ik dat gunnen toch wel belangrijk vind.
Deze dus:Grappig dat de foto van "mijn" Sud op Trento Bondone dezelfde is als die in de MARC-rubriek van het laatste KB