Ziet er nasty uit :S
Ben blij dat je het mee vind vallen
Misschien een domme vraag, maar heb je hier nou ook upgrade kits voor, dus andere uitlaatspruitstuk, andere downpipe, andere midpipe??
JaMisschien een domme vraag, maar heb je hier nou ook upgrade kits voor, dus andere uitlaatspruitstuk, andere downpipe, andere midpipe??
Op zich wat meer uitdaging dan bij een Japanse auto, voor elke geblazen Japanse auto zijn TE veel upgrade onderdelen te krijgen.JaMisschien een domme vraag, maar heb je hier nou ook upgrade kits voor, dus andere uitlaatspruitstuk, andere downpipe, andere midpipe??
Maar hou er rekening mee, dat je een heleboel zelf moet laten maken Maar in princiepe kun je onderdelen 1 op 1 gebruiken van de Lancia Delta Integrale 16V. Er is op zich genoeg te krijgen, maar je zult een grote geldbuidel op zak moeten hebben
Groetjes,
Marc
Dan ben ik wel benieuwd welk spruitstuk jij gezien hebt? Die van Supersprint komt neer op €1049,= en van Hörmann komt op €1166,=.spaghetti spruitstuk voor een lancia delta is 1000 euro
Daar gaat geen origineel slangetje voor terug komenDat olie retourslangetje kost nabij de 30 euro, net zelf nog besteld
Komt van een lancia thema 16V turbo af, ja dus. Het lijkt me ook niet verstandig om nu een vette turbo op een blok te zetten wat 283.000 gelopen heeft. Zo'n kilometerstand is voor dit type blok echt erg uitzonderlijk hoog.Ik hoop dat je je Samco slangen in het rood besteld en niet in het standaard blauw... En succes met het uitzoeken
Mooi dat je je spullen gevonden hebt, ik neem aan dat je dus bij de standaard turbo blijft en niet upgrade??
Wéér een Thema opgeofferd....Komt van een lancia thema 16V turbo af, ja dus. Het lijkt me ook niet verstandig om nu een vette turbo op een blok te zetten wat 283.000 gelopen heeft. Zo'n kilometerstand is voor dit type blok echt erg uitzonderlijk hoog.Ik hoop dat je je Samco slangen in het rood besteld en niet in het standaard blauw... En succes met het uitzoeken
Mooi dat je je spullen gevonden hebt, ik neem aan dat je dus bij de standaard turbo blijft en niet upgrade??