Allereerst het publiek bedanken!!
Ik heb gespot: (in willekeurige volgorde) Alberic, bralfa, Aikon, Roeltje, Arie 164, Guiliareis met vrouw, Larini, Martin116, RG, Michel75, Reijnaje De man met de opelstation en het maatje van Alberic wat enorm geholpen heeft!
De mannen van Mark natuurlijk, en de trouwste supportsters de vrouw van Barend en de vriendin van Geert... Allemaal een
En ik hoop niemand te vergeten, anders excuus!
Zonder publiek is het duidelijk minder, zoveel is echt geweldig!!!!
Zelf had ik de mazzel dat Pascal, mijn remblokkensponsor deze dag bandenspanning en pitsupport (voornamelijk emotioneel
) kwam verzorgen
De races.. er was iig een lekkere opkomst!! 11 man! Mark Roffelsen, Michel vd Grinten, Ed Ossendorp, Aso69, Edward C, Juultje, Pieter, Robbert B, Geert Ploeger,Walter vV...et moi!
De races waren leuk, waarbij ikzelf redelijk vooruikwam. De eerste manche had ik weer wat wennen nodig en ook niet zo'n wereldstart, dus moest ik nog een Volvo voorbij laten gaan..eentje maar gelukkig. 6e plek. Tweede manche was een zooitje.. we rijden de pitsstraat in en denken te gaan warmrijden... ik zie een club met Volvo's voorbij komen die zich met geweld de Tarzan in wringen...blauwe pluimen etc..Die zijn snel warm zo
. Blijkt het dus gestart te zijn zonder "ons"!! man of 6 in de pitstraat en Michel had het snel door... die ging niet slingeren, maar gewoon hard ervandoor.. ik dus ook maar nadat ik een slingerende Barend gepasseerd had
. Blijkbaar heeft Geert een rondje of twee opgewarmt, waardoor ik genoeg voorsprong had en niet meer door Geert ben ingehaald..Hoera ik heb gewonnen van Geert
. De lol was wel dat ik na wat trappen in het achterveld van de Volvo's terecht kwam zodat ik eens wat inhaal ervaring kon opdoen
. Die jongens gaan op het scherp en dat bleek doordat er ronde lang code 60 (km/u) was vanwege twee afgeschreven volvos, ergens bij de Renaultbocht. Vet plat.
Daarna de koppelrace... NIEMAND was aan mij gekoppeld
.. nou ja de beste Volvorijder, maar die was al aant inpakken...
Mijn droom kwam uit en Michel wilde wel een stukkie met mij rijden
De eerste 15-20minuten want zijn auto was "op" aant raken... ondertussen had ik Pieter omgeluld om mee te doen
Dus ik starte voor 40 minuten oid... daarna Pieter die werkelijk de sterren van de hemel reed en als laatste half uurtje heb ik de Volvomaat van Geert nog achter me weten te houden
.
We stonden allemaal samen in pitbox 14 en Team Alfa was 14e oid...voor ons doen wel aardig! Enige team met 3 Alfamaatjes
Dat "enduranceracen beviel wel.. omdat je wat langer reed kwam je meer in je ritme en de Sakers ertussen samen met het snelle BMW etc spul maakte het lekker onoverzichtelijk
Gewoon lekker trappen dus!
Moe maar voldaan de finish nog gehaald en daarna de rommel ombouwen en inpakken en omkleden... zet Alberic daar even 4 banden voor me om
Mijn dank is groot!
Toen ik zowaar als laatste de pitbox verliet, was de prijsuitreiking van alle klasses...tja daar wordt de totaaluitslag van de dag voor gebruikt en die is op punten en alfabetisch...
Mark Roffelsen, 1 en tevens Squadra Italia kampioen 2007, GEFELICITEERD!
twee... was er niet...3 ook niet.. 4 al naar huis, 5 op de terugweg... dus dan schuift de nummer 6 naar plek twee
Dat was ik!! Mijn eerste podiumplaats met bloemen en een plaquette!
, 3e Geert en 4e Pieter beide met een bos bloemen en een wandplankje
Een mooie seizoensafsluiter voor mij iig! Een plaquette voor op de wc
en enorm genoten van het vele rijden (en prachtige weer) vandaag!
Ps wil dat leuke meisje met die zwarte raceoveral die zo intens lief naar mij lachte vanuit de nabij gelegen Volvo pitbox even contact op nemen aub