Klopt , na 1500 wordt de beetle nog nageschuurd met 2000 tm 3000Goed resultaat, korrel 2000 en water gaat ook goed!
Daarna polijsten
Klopt , na 1500 wordt de beetle nog nageschuurd met 2000 tm 3000Goed resultaat, korrel 2000 en water gaat ook goed!
Daarna polijsten
Hmmm, dat is mijn 2e account al die vol loopt. Moet toch echt keer ergens host ruimte krijgen!Je verbruikt teveel bandbreedte bij Photo Bucket Jammer want ik ben benieuwd naar de foto's van je poetswerk!
Ben je trouwens autopoetsen van beroep, of is het een uit de hand gelopen hobby? Want je hebt een vermogen aan Meg. spullen staan?!
Wat is datFlickr Pro ?
Een beroepsmatige Flickr...?Wat is datFlickr Pro ?
Schuurpapier kan je 6 weken goedhouden in water. Belangrijkste kwestie is nat houden, en genoeg controleren door het droog te trekken. VOor het schuren wordt een schuimrubberen backingplate gebruikt.Gelukkig mogen we in Nederland nog een auto wassen voor de deur of oprit. Mijn zus in Heildelberg Duitsland mag dat dus niet. Bij wet verplicht wassen bij wasstraat......Kever ziet er fantastisch uit. Als er geschuurd wordt met 2000, waar wordt het vel dan in gedaan? Ik bedoel wordt er een blokje of zo gebruikt??? Ik ga er binnenkort aan beginnen.