Uiteraard ben ik er Zondag ook. Het wordt een erg leuke rit die zal worden afgesloten in het midden van het land. Soest. De rit zal worden afgesloten met een borrel (niet te veel natuurlijk) op een bijzondere lokatie. Het zou leuk zijn als alle deelnemers daar in ieder geval tot de prijsuitreiking blijven "hangen". De weersvoorspellingen zijn goed. Oproep aan alle Giulia, Bertone, Berlina, JZ en Montrealbezitters: komen!
Ha Register-adepten,
Wat een mooie dag gaat het worden! Doet me denken aan de Sint Bommelrit vorig jaar en de prachtige Dijkentocht in het jaar daarvoor! Mooie herfstweer, prachtige auto's wat willen we nog meer!
Het treintje uit omgeving Amsterdam, Utrecht en Zeist komt ook! In ieder geval de Junior Zagato's van Theo Jacobs (rood), Wout Osnabrugge (zilver) en Don Gort (rood). Mijn eigen gele 1300 JZ staat nog op het gereviseerde motortje te wachten dus kom ik met de trouwe blauwe Bertone. Frank Post (blauwe 1600 JZ) en Willem Koestveld (gele 1300 JZ) zijn respectievelijk jarig en zitten op een zeiljacht! Die gaan we niet zien. Misschien wel de rode Montreal van Arno Weiss en een Supertje van Jan Willem van Reed Dorlandt.
Wij verzamelen tussen 09.00 en 09.30 uur langs de A2 op het Total-benzinepompstation tussen het knooppunt Oudenrijn en de afslag Nieuwegein/Ijsselstein in zuidelijke richting. Wie zin heeft om aan te sluiten, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
Tot morgen!
Ciao, Olaf Roeten (06-54270428)