Heel and toe of niet?

Jazeker! Kan het ook anders dan?
26%
9
Ja, af en toe (bij stevig doorrijden)
35%
12
Heel and wat?!
18%
6
Neen!
21%
7
 
Totaal aantal stemmen: 34
Gebruikersavatar
Maxtor
Guru
Guru
Berichten: 1705
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:50

RE: Heel and Toe in een 33

vr okt 12, 2007 23:38

Eigenlijk is het natuurlijk compleet overdreven en ook best gevaarlijk. Je zal maar eens met je poot tijdens het scharnieren op je rempedaal eraf schieten en eronder klem te zitten. Hallo boom.....

Links remmen met automaat doe ik nagenoeg altijd, gewenning, vind het veel fijner, vooral bij uitkomen van bochten.

Ik kan het wel hiel toe-en, maar alleen als ik echt hard moet remmen, hoeft je voet niet zo'n grote zwik te maken naar het gaspedaal
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

Re: RE: Heel and Toe in een 33

za okt 13, 2007 21:20

Eigenlijk is het natuurlijk compleet overdreven en ook best gevaarlijk. Je zal maar eens met je poot tijdens het scharnieren op je rempedaal eraf schieten en eronder klem te zitten. Hallo boom.....

Links remmen met automaat doe ik nagenoeg altijd, gewenning, vind het veel fijner, vooral bij uitkomen van bochten.

Ik kan het wel hiel toe-en, maar alleen als ik echt hard moet remmen, hoeft je voet niet zo'n grote zwik te maken naar het gaspedaal
Ja :moon: Je moet het wel beheersen natuurlijk. ](*,)

Alles is gevaarlijk, ook 'gewoon' autorijden, als je het niet beheerst. #-o
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Gebruikersavatar
ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Berichten: 1314
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 18:47
Locatie: hellevoetsluis
Contacteer: Yahoo! Messenger

RE: Heel and Toe in een 33

za okt 13, 2007 22:18

zo ff tussen neus en lippen door.. tegenwoordig is het geen dubbel klutchen meer toch?????


gewoon tussengas geven zodat je verdomt snel bij een bocht ben en ook nog remt ook....

das de heel toe techniek

en heel modern ja toch al uit de jaren 93/94... koppelen we dan???? wel nee gewoon tegen die pook an douwe en hij gaat terug of eran trekke en hij gaat naar de volgende 8)
wel leuk dat ze in den beginne in de DTM dr 2 pookies voor hadden.

ik geloof dat in de WTCC tegenwoordig wel sequensieel geschakeld word maar terug schakelen nog altijd met een koppeling gebeurd (of was het nou andersom???)

en in de F1 zoals iedereen weet met flappers an je stuurwiel... niet te snel terug schakelen anders stijgie op ;)

ow en aankomende zondag weer genieten van de hydrolische klappen van de sequ bakken in de FIA-GT :D 8) :twisted:
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Terug naar “Het Forum Café”