Kan, moet je wel een nieuwe kabelboom trekken (onder meer voor een fly-by-wire gaspedaal).
Heb ooit een gewone 3.2 overwogen voor mijn 75, maar werd toch te gek als je bedenkt dat een 3.5 Savali niet langzamer is en een veel makkelijkere oplossing is.
Maar die Savali is toch tamelijk kwetsbaar, of niet?
Hoe hebben ze bij Autodelta 3.7 liter van gemaakt? Zelfde methode als Savali?
Quote: Autodelta's 156 GTA AM is powered by a bored-out version of the existing 3.2 V6 unit, with engine capacity now up to 3,750 cc, delivering 328 bhp at 7,300 rpm and capable of reaching 175 mph (284 km/h).
The engine itself uses 101 mm bore forged pistons, gas flowed heads and is lightened and balanced. The factory injection system has also been reprogrammed, whilst a larger Ferrari-derived throttle body is fitted. The electronics have also been re-mapped and
modified to work with the Selespeed transmission. Already an object of great
beauty, the Autodelta V6 engine is now visually complemented by a sport carbon
air intake.