Hallo, sinds augustus 2007 ben ik eindelijk in het bezit van een totaal gerestaureerde 2-liter Giulia die uitstekend bevalt. Voor dagelijks gebruik heb ik een Honda Civic sedan. (jawel zo'n ding waarin je nog niet begraven wilt worden) Ik heb de Honda aangeschaft om een aantal jaar "goedkoop" te kunnen rijden en dat is gelukt, drie jaar lang behalve APK en grote beurt geen kosten gehad. Derhalve is de Giulia twee keer zo duur geworden en echt helemaal naar mijn zin. Nu ben ik kortgeleden weer eens van werklocatie gewisseld en het ziet er naar uit dat ik de komende jaren met het openbaar vervoer ga reizen. Dus in de garage een Giulia voor de garage een Honda Daar moet iets aan gebeuren Ik denk zelf aan een Alfa 75 maar wil me eerst eens goed voor laten lichten. Het namelijk de bedoeling dat ie na een week stilstand in de regen, wind, hagel en af en toe vorst (gewoon Nederlands weer dus) start en goed rijdt. De 75 heeft nog achterwielaandrijving in tegenstelling tot de nieuwere typen. Wat denken jullie zou het wat zijn zo'n 75 ? (er staat op het forum een mooie zilvergrijze 75 turbo te koop waarvan de carrosserie is overgespoten en ik ga ervan uit dat er dus ook serieus aandacht aan de zwakke roestpunten is besteed, maar is zo'n auto geschikt om buiten te zetten in weer en wind ?)
gr Ron