damn man
hoe gaat ie hier? bloody hell, is allemaal beter gelopen dan ik dacht. De opbrengst van dit kroegie is nu echter wel opgedroogd. is al weer een paar maanden geen ruk te doen dus moet ik maar weer eens even de boel nieuw leven in blazen want er moet binnenkort aan de Bertone begonnen worden
wat zegt u??
aha, jullie willen weten waar ik al die tijd geweest ben. Nou heeuu thuis en op m'n werk. Ik dacht met een Jap van het gesleutel af te zijn maar niks is minder waar. De Bertone staat dus nog steeds stil op restauratie te wachten omdat de EVO al mijn tijd & middelen opslurpt op het moment (en voornamenlijk benzine
)
tja. heu, wat dan precies nou het begon hiermee:
edit 19-12-2007: 22:53
owww nee wacht ff toen was ik dronken, het begon hiermee:
toen kwamen we onderweg dit nog ff tegen en toen wist ik meteen wat ze met stofzuiger op wielen bedoelden:
Toen wilde ik wel eens een paar dingen weten over wat er nu precies onder de kap gebeurd:
en tja gummen moet veilig:
330pk (geschat vermogen pas 12 januari a.s. weet ik het zeker, rollenbanken met de LEC (Lancer EVo Club
) heeft wat meer nodig als standaard gemonteerd materieel dus is vervanging geregeld:
En tja iedere keer winter voor zomerbanden wisselen op dezelfde velg is zo'n gedoe dus komen deze er voor de zomerset op:
Maar maak je geen zorgen, zelfs een Jap verbruikt wat olie (in de vorm van damp heb ik me laten vertellen, niet dat ik er verstand van heb maar het staat wel cool die ene keer in het jaar dat de moterkap open moet
) dus een mooie oil catch can hoort er gewoon bij:
voor de technici
en ik zou het bijna vergeten, maar af en toe (iedere 350 kilometer) moet ik stoppen om te tanken dus deze zijn icm Ferodo 2500's onmisbaar:
Nu nog een setje Intraxen en zijn we klaar met de EVO en ik kan mijn tijd in de Bertone gaan steken. In de tussentijd zou ik willen zeggen..............
Ober doe mij nog een rondje van de zaak