......... Juist veel 147's zijn zakelijk bereden, ............
Schumacher kreeg betaald en reed dan ook nog eens in een Ferarri, ik krijg betaald en rij dan ook nog eens in een 147.
Ik moet zeggen dat ik geniet van elke seconde in die 147. Met mijn eigen auto zou ik zo niet rijden. Ik betaal dik 4 jaar lang, belasting op belasting en na 4 jaar is er niemand maar dan ook niemand die zich druk maakt om die 147. Hij is altijd dealer onderhouden en er is niets op bespaard. Kwaliteit is minder belangrijk want als er wat is, naar de dealer, kost hooguit wat tijd. (gelukkig is de 147 een degelijk karretje). Rij ik dan 's avonds op een afgesloten weg waar geen publiek staat en geen bomen en geen kinderen oversteken en waar geen snelheidslimiet geldt en ook nog eens buiten europa, dan gaat het gas wel degelijk ver open en geniet ik van de sublime wegligging, het geluid van de 16V met open luchtfilter en de opzienbarende trekkracht voor zo'n 1600.
En als ik dan terugrij over neerlands wegen dan denk ik WOOOW, das toch wel een echte... ceedeetje op, navigatiesysteem verteld me waar ik domme leasebakkenrijder naar toe moet en ik bel even met jan en alleman via mijn geintegreerde carkit. Uitstappend werp ik een blik door de 17 inch spaakvelgen naar de nog nagloeiende schijven en snuif de reuk van "goedgebruiktrubber" op...
Nee een leasebak is emotieloos vervoer, duur betaald, maar zolang ik dank zij de nederlandse regering niet zelf een dagelijkse auto kan betalen, en 3/4 vd tijd in de file sta, over elke tankbeurt zou moeten bedenken hoe lang ik daarvoor moet sparen, dan kies ik maar voor een zakelijk bereden 147... Tis afzien, maar ik ben een masochist
Het negatieve praatje van een leasebakrijder etc, plakken ze maar tegen de klaagmuur...geweldig een bijna volledig gesponsorde ALFA!!!
......... Emotie is gelukkig persoonlijk, ............
iid helemaal eens
Ik kan me dus levendig voorstellen dat je met een 159 vd zaak helemaal gelukkig kan zijn