Hoi,
Bla bla, voutje van mij te snel gelezen.. deze post bestaat niet...
Thom
Niemand heeft dit tegengesproken toch?Hoi,
Er is wel degelijk een Alfa 90 Super geweest. Was een soort actiemodel van de laatste serie.
Thom
In 1984 was er nog geen Super.Dit betekent dus dat Progetto K de fout in gegaan is, althans, ze hebben de 90 nooit aangeduid als "Super"
op het doosje van mijn 90 staat gewoon "Alfa 90 Stradale 1984"
Foutje van progetto K dusIn 1984 was er nog geen Super.Dit betekent dus dat Progetto K de fout in gegaan is, althans, ze hebben de 90 nooit aangeduid als "Super"
op het doosje van mijn 90 staat gewoon "Alfa 90 Stradale 1984"
Een Super.
Eerste serie 90.
ai, jammer maar ze staan er al meer op heb ik gezien inderdaadOok foutje... ben al overboden...
Mwah, komen nog genoeg kansen, de 90's van de Caramba en de Sudjes vliegen je ook om de oren. Spoedig weer een poging.
Zo is het. Ik heb toe nu al toe al die dingen uit China die ik wilde gewoon voor de beginprijs. En dan inderdaad als er behoefte aan is: "goh, mag ik er meer kopen voor die prijs."Ook foutje... ben al overboden...
Mwah, komen nog genoeg kansen, de 90's van de Caramba en de Sudjes vliegen je ook om de oren. Spoedig weer een poging.
Ik heb deze sud inmiddels ook mogen ontvangen en moet zeggen, hier heb ik echt lang op gewacht, wat een mooi model!Uit de Polizia di Stato reeks van Deagostini, de Alfasud:
Een goed geproportioneerd en mooi gedetailleerd model. Ik vraag me alleen af of de Italiaanse politie wel 5-deurs uitvoeringen gebruikte, het exemplaar in het museum in Rome is een vierdeurs, al is dat op de foto's op de site niet te zien.
Ik vermoed dat ze gewoon de mal van een oud type Alfasud gebruikt hebben. Desnoods van een andere fabrikant. Een paar kleine aanpassingen en klaar. Datzelfde is ook gebeurd met de Alfetta QO van Tron. Ook oud type dashboard erin.- oud type interieur, dus dashbord, deurpanelen en ook 2-/ 4-deurs hoedenplank
- heel oud type einddemper, met als gevolg ook:
- een uitsparing in de achterbumper voor de uitlaat, maar een nuova Sud heeft nooit een uitsparing in de bumper.
- roosters op motorkap, zijn heel netjes en nog zwart gemaakt ook, echter horen die eigenlijk gewoon in lakkleur, maar met gedeeltelijk een afdekkap erover.
- oud type buitenspiegel, maar gelukkig wel zwart.
- velgen met ronde gaten, terwijl die rechthoekig horen te zijn.
Grazie hoop dat t luktIk heb een bod geplaatst, MarcoAzzurro, bij 'bonensikje' waar ik ook al een bod heb lopen op een 90. Over iets minder dan 4 dagen weten we meer