Weet je wel wat je hier schrijft?tjonge jonge jonge.....wat een geneuzel onderwep is dit!
je weet toch nooit waarom iemand een niet-alfa rijdt......
bovendien getuigt het van weinig respect naar de alfisten hier die een niet-alfa erbij hebben, om welke reden dan ook....
Weet je wel wat je hier schrijft?tjonge jonge jonge.....wat een geneuzel onderwep is dit!
bovendien getuigt het van weinig respect naar de alfisten hier die een niet-alfa erbij hebben, om welke reden dan ook....
Never mind!
Die heb ik gisteren net de hersenen ingeslagen met een botte, roestige bijl. Dat was blijkbaar niet nodig geweest, ik had gewoon een nieuw topic moeten openen en mijn hartje moeten luchten....Misschien kun je eens gaan praten met een psycholoog als je zoveel frustratie's oploopt dat het hier op dit forum gespuwd moet worden...of open een topic
Het is mij niet duidelijk, dus leg is uit.Weet je wel wat je hier schrijft?tjonge jonge jonge.....wat een geneuzel onderwep is dit!
Never mind!
Lijkt me duidelijk !!
Leo.
Wat is nou een merk die je ECHT nooit zou rijden?
....ieder fantasieloos vormgegeven hok .....
Mening van deze moderator: topic hoeft niet op slot.
Mening van deze donateur die hij zou geven als hij geen moderator zou zijn en er dus ook niet op die manier op zou worden aangekeken:....
.......heb zelf persoonlijk een hekel aan golfjes ... Ik heb echter wel veel respect voor de motortechniek van bijv een vr6 ...... ..
Los van het gebrekkige onleesbare nederlands van de topic-starter, de voornamelijk persoonlijke meningen van de moderators, de intolerantie jegens de mensen die dit topic niet geslaagd vinden, valt me op dat er weldegelijk ingegrepen wordt als er iemand een BMW uitmaakt voor schijthok.Laat ieder in zijn waarde zou ik denken !.... of sneller dan een ** edit mod: Duitser ** ( BMW) .
Wat daar stond, had niets met een BMW te maken, maar met de nationaliteit van de fabrikant. Het bekende 3 letter woord dat op dit forum, 60 jaar na WOII, nog steeds heel populair blijkt...valt me op dat er weldegelijk ingegrepen wordt als er iemand een BMW uitmaakt voor schijthok.
Naar het Cafe?? Mag dit aub gewoon helemaal verbannen worden hier op het forum, ik krijg de laatste tijd op dit forum de kriebelsDames en heren moderators, mag dit topic naar het Cafe? Godwins law is van toepassing ondertussen en het was al een niet aan alfa gerelateerd onderwerp dus het lijkt me om die redenen beter in het cafe thuishoren.
Dat zou wat worden als topics verbannen zouden worden omdat niet iedereen het interessant vindt. Dan blijft er weinig over vrees ik. Cafe ben ik het trouwens wel mee eens, dit hoort eigenlijk niet in algemeen thuis.Naar het Cafe?? Mag dit aub gewoon helemaal verbannen worden hier op het forum, ik krijg de laatste tijd op dit forum de kriebelsDames en heren moderators, mag dit topic naar het Cafe? Godwins law is van toepassing ondertussen en het was al een niet aan alfa gerelateerd onderwerp dus het lijkt me om die redenen beter in het cafe thuishoren.
van dit soort onzinnige, vermoeiende polletjetopics
Conclussie WEG ERMEE, ik ben niet geintereseerd wat iemand nooit zal rijden !
Mvg
Tymen QV
Zakdoekje nodig?helemaal mee eens, mag van mij een groot slot op, ben redelijk allergisch geworden voor: