Oke nog een reactie dan, om een misverstand weg te halen.
Het is niet persoonlijk bedoeld, indien de indruk gewekt, sorry!
Het gaat mij om het feit dat er meerdere standpunten zijn die niet bekeken worden. Je baas zou het leuker vinden als je zegt wat een leuke functionele VW.
Je hoeft hem niet de hemel in te prijzen, maar je kan er toch positief over zijn? En dat gebruikte ik als voorbeeld voor veel meer hier.
In die context reageert er ook een aantal terwijl er staat "NOOIT" en "dead body"... dat geeft geen ruimte voor andere meningen, dus de pure alfisten die hier zitten krijgen bekrompenheid naar hun hoofd terwijl de bekrompenheid juist bij de topicstarter eeeuh "start" .
De boel wordt m.i. te vaak hier omgekeerd en de grootste " bek" mag alles?
en nu: Ciao!
Eeeeuh Gruss Got, vanuit mijn LT!!
Bedankt voor je reactie, ik ben blij dat je er nog even op terug bent gekomen. Doet me goed.
Voor alle duidelijkheid, die Jetta is mij opgedrongen. Ik wilde niet eens een auto van de zaak als het geen Alfa kon zijn, maar het "hoort nou eenmaal bij de functie" dus zonder auto van de zaak, ook niet hogerop. Ik mag hem dus niet, ik moet hem. Kon je niet weten natuurlijk en het doet verder ook niets af aan de strekking van je stelling. Een stelling die ik op zich ook best begrijp, maar waarvan ik alleen wilde zeggen, probeer het nou een beetje te relativeren. Nou ja, ik denk dat de standpunten duidelijk zijn. Mensen hoeven het gelukkig niet altijd 100% eens te zijn om toch door één deur te kunnen.
En die Jetta... ik ben er echt niet alleen maar negatief over (zie een eerdere reactie in deze topic), maar ik mis m'n dagelijkse feestje in de 164 gewoon steeds meer
Okee, onderschrift zo beter?
Ik mis nu het icoontje van de handshake... deze dan maar
]
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos