Ach dat valt wel mee, als je algelopen 3 jaar niet bent geweest mis je niet veelheb weer wat gemist merk ik wel
Dan zou ie maar een krappe 1.90m hoog zijn?! Dat geloof ik niet. (zou wel passen dan, zonder zwailicht...........)Toch geen eikelverdoving, zeker?!In Alfa Camion staan alleen lengte, 4350mm, en breedte![]()
Maar ook plaatjes![]()
En als hij op dat plaatje 15 cm lang is, is dat factor 27... En op het plaatjes is-ie 7 cm hoog. Dusssss....
En dan nog 30 cm nemen voor 't zwaailicht (mag je toch niet mee rijden voor zover ik weet, dus dat schroef je alleen op het Spettacolo er op).
O ja, en als ik je moet rijden: GEEN PROBLEEMIk zal je goed vastsjorren op je brancard en als je teveel commentaar hebt geef ik je een verdoving (ik was hospik in mijn diensttijd, dus dat komt wel goed).
Nee, sorry, type-foutje, factor 27 moet 29 zijn (reken jij nooit wat na? hihi...), dus 203 cm hoog ongeveer.Dan zou ie maar een krappe 1.90m hoog zijn?! Dat geloof ik niet. (zou wel passen dan, zonder zwailicht...........)In Alfa Camion staan alleen lengte, 4350mm, en breedte![]()
Maar ook plaatjes![]()
En als hij op dat plaatje 15 cm lang is, is dat factor 27... En op het plaatjes is-ie 7 cm hoog. Dusssss....
En dan nog 30 cm nemen voor 't zwaailicht (mag je toch niet mee rijden voor zover ik weet, dus dat schroef je alleen op het Spettacolo er op).
Wordt krap, maar er ligt nog geen bestrating, dus heb het in eigen hand.......Nee, sorry, type-foutje, factor 27 moet 29 zijn (reken jij nooit wat na? hihi...), dus 203 cm hoog ongeveer.Dan zou ie maar een krappe 1.90m hoog zijn?! Dat geloof ik niet. (zou wel passen dan, zonder zwailicht...........)In Alfa Camion staan alleen lengte, 4350mm, en breedte![]()
Maar ook plaatjes![]()
Misschien dan van "verkeerde afkomst", maar ik vind hem schitterend! Gave wagen, niks mis mee@Alfaromeocars: Waarom fotografeer jij duitse auto's? (toch maar goed, dat ik de blaadjes nog tussen de ruitenwissser weggeschoept had.)
Same here, + ik hou wel van de eigenaar (op een mannelijke vriendschappelijke manier hé !!!)Misschien dan van "verkeerde afkomst", maar ik vind hem schitterend! Gave wagen, niks mis mee@Alfaromeocars: Waarom fotografeer jij duitse auto's? (toch maar goed, dat ik de blaadjes nog tussen de ruitenwissser weggeschoept had.)
Amerikaanse eisen mbt oppervlak van de achterlichten als ik het goed heb...eeuwig zonde....
Waarom Maserati deze kont heeft laten varen....![]()
![]()