Tja laten we dan allemaal verkassen en andere fora opzoeken want dan wordt ieders inbreng behalve die van Dre niet gerespecteerd of voor vol aan gezien!Ik denk dat er op dit forum weinig serieuzer technisch antwoord dan wel meer nuttige input dan die van Andretti is.
Weinig is iets anders dan geen. Ik denk dat je de essentie van mijn post niet begrijpt.Tja laten we dan allemaal verkassen en andere fora opzoeken want dan wordt ieders inbreng behalve die van Dre niet gerespecteerd of voor vol aan gezien!Ik denk dat er op dit forum weinig serieuzer technisch antwoord dan wel meer nuttige input dan die van Andretti is.
Met zoon antwoord doe je menigeen te kort!Ik denk dat er op dit forum weinig serieuzer technisch antwoord dan wel meer nuttige input dan die van Andretti is.
Ja kga van de week het stuur eens een tandje verzetten...en kijken of we er weer een poelietrekker mee kunnen slopen ..Met zoon antwoord doe je menigeen te kort!Ik denk dat er op dit forum weinig serieuzer technisch antwoord dan wel meer nuttige input dan die van Andretti is.
serieus: ik zou het stuur een tandje verzetten, als het zoveel scheelt. Mijns inziens kan er verder weinig mis zijn.
Het verschijnsel bumpsteer heeft niets met de scheefstand te maken, dunkt me. Dat zal altijd optreden in die situatie?
Nou, jammer. Ik vind mijn opmerking niet ongepast in het licht van de voorgaande posts.Met zoon antwoord doe je menigeen te kort!Ik denk dat er op dit forum weinig serieuzer technisch antwoord dan wel meer nuttige input dan die van Andretti is.
Met zoon antwoord doe je menigeen te kort!Ik denk dat er op dit forum weinig serieuzer technisch antwoord dan wel meer nuttige input dan die van Andretti is.
serieus: ik zou het stuur een tandje verzetten, als het zoveel scheelt. Mijns inziens kan er verder weinig mis zijn.
Het verschijnsel bumpsteer heeft niets met de scheefstand te maken, dunkt me. Dat zal altijd optreden in die situatie?
Lezen Sander, lezen...Jongens, we bedoelen het allemaal goed, we zeggen het alleen anders
ben ik toch nog niet zo stom dat ik zelf dacht geintjeJa kga van de week het stuur eens een tandje verzetten...en kijken of we er weer een poelietrekker mee kunnen slopen ..Met zoon antwoord doe je menigeen te kort!Ik denk dat er op dit forum weinig serieuzer technisch antwoord dan wel meer nuttige input dan die van Andretti is.
En By The Way voor degene die zeggen dat de auto krom is lijkt me een beetje ver gaan eigenlijk Tis geen wokkel haha
Greetzz..
Wouter
Pieker piekervoor de rest niet gaan piekeren over de uitlijning...want die is goed( kga niet zeggen 100%)
Ik heb het uitlijn rapport hier liggen van 29-8-2007
Greetzz..
Wouter