Zoals sommige mensen wellicht weten werk ik nu bij
www.maranello.nl.
De laatste tijd veel km's gemaakt in oa F308, Lambo 400GT, F 400, diverse dikke porsches, F575 Superamerica, Benzen, maser QP, Ghibli oud en nieuw, F330, F365, F355, F348 en noem maar op. Voor velen een droom, voor mijzelf ook.
De harde realiteit is dat ik negen van die 10 wagens dacht, pff, is dit alles? Als ik nou gister die 20 miljoen had binnengeharkt dan waren er misschien een of twee die ik thuis neer had willen zetten.
Ferrari BB512? Maximaal bruut, vet, kicken enz. Maar ermee op vakantie en je tandenborstel mee? Forget it... en dus: Wat MOET je ermee? Blokje om hier in NL?
Zodoende, de droom is vaak VEEL mooier dan de werkelijkheid. De meest onverwachte auto's zijn vaak stukken leuker.
Bezie het ook eens van die kant...
Kiezen, in de praktijk, tussen mijn Bertone en een , noem eens wat, F355? Hoe kicken ook de 355, doet U mij de Bertone. Daar KAN ik namelijk iets mee, en dat ie dan het tienvoudige van die bert kost, maar misschien twee keer de lol geeft scheelt ook nog.
Makkelijk lullen denkt U, met een 308 in de garage, maar die is ook gekocht als investering, en staat me toch een beetje buiten mijn tja, wagenpark. Heb hem wel, maar ben er ook weer niet op die manier aan gehecht.
Ik wil nog zoveel auto's meegemaakt hebben, van allerhande merken!!!
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end