SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 14:10

We stonden in de pits door een een probleem met de benzine pompen. Nu rijden ze terug heb ik gehoord. zijn nog 8.00 uur te gaan dus we kunnen we nog wel opklimmen
Ah , merciekes .

Natuurlijk gaan ze nog opklimmen , want Peter moet zijn gewicht nog in de schaal werpen . :lol: :wink:

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 16:40

35ste!!!!!!
Ik vertrek nu terug naar ginder na een harde dag van leren(thermodynamica) en autosport. Ik zal proberen van deze avond nog iets te posten en anders moeten je maar even bellen op ons :wink: .check pm

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 18:42

35ste!!!!!!
Ik vertrek nu terug naar ginder na een harde dag van leren(thermodynamica) en autosport. Ik zal proberen van deze avond nog iets te posten en anders moeten je maar even bellen op ons :wink: .check pm
PB terug . :wink:

Daarnet stonden ze toch wel lang in de PIT , maar nu zijn ze duidelijk weer goed vertrokken want ze rijden voor de TT . :D

Andretti Molletti

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 20:09

Meer zit er niet in denk ik zo... de nr 34, ofwel 3e in de klasse E3, ligt mijlen voor :?
Wel jammer want hun riondetijd is beter !!
Ben benieuwd wat er nou zoveel tjd in de pit kostte?? Pompje maken kost toch geen 2 uur?

SPIDERVELOCE1750

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 20:41

Blijft wel pokkespannend . :shock:

Ze spelen gewoon haasje over met die TT en dat na bijna 9 uur koers .

Potverdorie . Volgende keer een zondag aub . :lol: :wink:

Andretti Molletti

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 21:31

2 rondjes voor op de TT, maar dat ding rijd bijna 4 s per rondje sneller :shock:
Alweer 33ste overall, en nog steeds 4e in hun klasse 8)

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 21:36

2 rondjes voor op de TT, maar dat ding rijd bijna 4 s per rondje sneller :shock:
Alweer 33ste overall, en nog steeds 4e in hun klasse 8)
Leuk hé Nonkele , zo'n live-streaming . :lol:

Ik ben ook met spanning aan het volgen . :oops:

SPIDERVELOCE1750

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 22:06

Gedaan . :D

Dertigste ... Ik wou dat het mijn leeftijd was . :lol: En voor de TT !!! ( Ik heb niets tegen Audi , maar vind de R8 de enige mooie :oops: )

Proficiat !!!

Onvoorstelbaar eigenlijk . Vanmorgen met nog een beetje een suffe kop was ik dit al aan het volgen en nu ik terug een beetje ijl in het hoofd aan het worden ben , zijn ze pas gefinished . Sjapoo dus . :wink:

Andretti Molletti

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 22:24

Startnummer 35.... kijk nog maar eens op uwen Kodakskes Kristalleke ;)

idd erg spannend al zie je alleen tijden en posities.. ik had bijna zoiets van ik rij ernaar toe, duurt veels te lang die reparatie... dan gaat het kriebelen he ;)
Maar ze hebben het netjes gedaan ondanks de lange pitstop. Was dat niet gebeurt dan hadden ze dik op het podium gestaan!!

en: DE SNELSTE ALFA VAN HET HELE VELD!!!!!
:lol: 8)

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 22:28

Startnummer 35.... kijk nog maar eens op uwen Kodakskes Kristalleke ;)

idd erg spannend al zie je alleen tijden en posities.. ik had bijna zoiets van ik rij ernaar toe, duurt veels te lang die reparatie... dan gaat het kriebelen he ;)
Maar ze hebben het netjes gedaan ondanks de lange pitstop. Was dat niet gebeurt dan hadden ze dik op het podium gestaan!!

en: DE SNELSTE ALFA VAN HET HELE VELD!!!!!
:lol: 8)
Ik heb dit als laatste uitslag Nonkel :

http://www.raceresults.nu/uitslagen/200 ... esults.htm

En dat kriebelen heb ik de ganse dag gehad , maar uiteraard omwille van mijn fotokodakske . :lol:

Snelste Alfa inderdaad . :mrgreen:

Andretti Molletti

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 22:32

Ik heb dat ook als laatste uitslag... maar het startnummer vind ik sympatiserend ;)

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 22:37

Ik heb dat ook als laatste uitslag... maar het startnummer vind ik sympatiserend ;)
Bedoel je startnummer 75 ? :mrgreen:

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 22:58

Ik ben juist terug. Diene audi heeft flink naar zen voeten gekregen van onze peter. De Adui reed eerst 3.02 minuten voor ons. Hij is uiteindelijk zo een 6 minuten na ons gefinisched :shock: We hebben zeker 55 min verloren door die benzine pompen. Ze wouden niet meer en daarna wouden ze niet meer boven 5.000 toeren.
Ik kwam rond 17.05 terug aan stond de auto binnen. Jef was in de vilneuve van de baan gegaan en er zat dus wat verkeerd in de wagen. De koeling geraakt en de servo pomp geperforeerd. De koeling hebben ze terug op het plaats gekregen daar gebruik te maken van de favoriete speeltjes van niels en kristof: Den zware hamer. Het probleem met de servo was min of meer opgelost door en 2 plastieken zakken over te spannen dat de olie min of meer in de pomp bleef.
Allemaal goed en wel en peter was terug vertrokken een uur later. Piloten wissel tussen peter en franky gebeurd. Franky was onderweg kwam er een safetycar op de baan door een crsah van een bmw. Wij hopen dat het een concurent was maar het mocht niet zijn.
Even erna hebben we regenbanden opgeledt want het begon te regen dat het niet meer kon. Het heeft geregend tot het einde.
De heren hebben nog getankt en een piloten wissel gedaan tussen franky en peter. Toen begon het spel met de tt. We wisten niet wat dat team nog ging of moest doen. We zagen wel aan de tijden dat ze niet erg goed bezig waren. Soms hadden ze tijden van over de 6 minuten :shock:
Ikzelf mocht toen de timing handteren voor peter. Als je maar 2 paar 2's hebt is dit niet simpel met de rondetijden die ze toen reden. Ik sprong een gat in de lucht toen ik de tt zag binnenkomen. Was onze tijd om tijd te winnen en zodoende uit te lopen op de audi. Dit is dan ook geweldig gelukt. We reden voor de tt in de zelfde ronde toen hij terug op de baan kwam. Als eind resultaat hadden we uiteindelijk 3 rondjes voorsprong op de audi.
Wat opviel was dat wij bij onze 'kleine' alfa verruit de snelste waren van heel de mute in de regen.
Ik moet zeggen heb me zelf geweldig geamuseerd. Het was een klein beetje de 24 uren voor mezelf. Jammer van de stukken en de brokken maar dat hoort erbij. Niet voor niks een mechanische sport.
Dit was mijn verhaal. Peter zal zelf wel nog een beter verhaal posten in de loop van de week.

Aliens!!!
Afbeelding



Afbeelding

Heel de groep (buiten mezelf en yves) voor de start. In de achtergrond een supporter van NEderland
Afbeelding

Gebruikersavatar
guntha
Full Member
Full Member
Berichten: 287
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 18:20
Locatie: donk
Contacteer: Website

RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 23:06

Belangrijkst vergeet ik bijna :oops:
Ze waren 30 algemeen en 4de in klasse

SPIDERVELOCE1750

Re: RE: Comeback 156 2.5V6 in BelcarEnduranceCup BEC

za nov 10, 2007 23:08

Belangrijkst vergeet ik bijna :oops:
Ze waren 30 algemeen en 4de in klasse
Dat hebben we kunnen volgen . :lol:

Merci voor het verslag . :wink:

Het voelt nu echt alsof ik er bij was . :D

Terug naar “Racen - Algemeen”