Peter & companen:
Erg spannend! En volgende keer hoop ik echt eens dat jullie alleen rijden en niet sleutelen!
Dan gaan we nog eens wat beleven
Misschien een beetje sleutelen he. Banden wissel doe je best met sleutelenPeter & companen:
Erg spannend! En volgende keer hoop ik echt eens dat jullie alleen rijden en niet sleutelen!
Dan gaan we nog eens wat beleven
Ik heb er wat volgend jaar betreft zware twijfels bij :Ik hoop dat we volgend jaar kunnen rijden. Alles wordt 2 maal zo duur Dus het kan best zijn dat ons plezier dees jaar gedaan is
Ik denk dat we 2 dec nog rijden bij de eran maar ben er niet zeker van. Peter zal daarover wel bevestiging geven.
Misschien de alfa 155. Deze rijd toch goed in de sprint races heb ik gehoord.Toch enigszins positiever nieuws : het gaat om 6 races ipv 5 ;
2x 2u05 op Zolder
1x 3u op Zolder
1x 3u op Spa
1x 500km op Zolder
1x 10u van Zolder
Misschien vinden we wel iemand om een combiné mee te doen : Een sprintwagen die de 2 2u races voor z'n rekening neemt terwijl wij de langere races voor onze rekening nemen .
101,75 Liter met catchtank erbij en leidingen en 3 hogedruk benzinepompen in serie... 't kan alhoewel (nu weet ik dat Franky tot 6.500rpm doortrok) we dat niet verwachtten . Na 1u Jef en 1u Peter(aan max. 5200rpm) hadden we aan 48Lit genoeg tov 102 Lit met 1u20 Jef en 2u Franky .Bijna 102 liter tanken in een tank van 100 liter. Hoe doe je in godsnaam dat ? De tank + leiding naar de tank ook nog volgooien?
Toen Franky binnen kwam hoorden we wel groffe verhalen over de kanaalbocht. Iedere keer stond daar een Porsche waar hij niet moest staan. De mensen van de takeldienst stonden bijna op het circuit.
Ik vraag me af zien jullie die borden met tijden nog in het donker? Ik dat bord altijd maar verder uitsteken dat je het zeker zou zien maar soms niet simpel in het donker. Welke is nu de alfa? Ahja die met 4 lichtjes 2 bovenelkaar.
Jammer van Jef zijn uitstapje maar ja dat kan gebeuren en het werd toch gerepareerd.
Peter zet jij even wat op de site dan gooi ik de foto's erop.
Glen vond het een goed idee om dat opte ruimen .101,75 Liter met catchtank erbij en leidingen en 3 hogedruk benzinepompen in serie... 't kan alhoewel (nu weet ik dat Franky tot 6.500rpm doortrok) we dat niet verwachtten . Na 1u Jef en 1u Peter(aan max. 5200rpm) hadden we aan 48Lit genoeg tov 102 Lit met 1u20 Jef en 2u Franky .Bijna 102 liter tanken in een tank van 100 liter. Hoe doe je in godsnaam dat ? De tank + leiding naar de tank ook nog volgooien?
Toen Franky binnen kwam hoorden we wel groffe verhalen over de kanaalbocht. Iedere keer stond daar een Porsche waar hij niet moest staan. De mensen van de takeldienst stonden bijna op het circuit.
Ik vraag me af zien jullie die borden met tijden nog in het donker? Ik dat bord altijd maar verder uitsteken dat je het zeker zou zien maar soms niet simpel in het donker. Welke is nu de alfa? Ahja die met 4 lichtjes 2 bovenelkaar.
Jammer van Jef zijn uitstapje maar ja dat kan gebeuren en het werd toch gerepareerd.
Peter zet jij even wat op de site dan gooi ik de foto's erop.
Intussen weet Franky dat + 6.000rpm niks opleverd daar z'n koppel op 5.500rpm ligt en je ca. 1.000rpm zakt bij opschakelen .
Dat Pitbord zag ik maar al te goed en ik heb het de laatste 20 minuten gemist, ...ineens was m'n referentiepunt weg ik was die eerste ronde
zonder bord 20m te laat gaan remmen en was toen met 2.18 de snelste op de baan op dat moment ! Ik dreef toen de 1e Linkse door tot in de kont van de Penders Porsche en dreef 'm vol in 4e voorbij door de 1e rechtse die moet zich rot geschrokken hebben