Toevallig iemand van hier die bij eBayer bean_siky123 een Carabinieri Sud en een Polizia 90 bestelde en in plaats daarvan 2 Carab Suds en een Polizia Sud ontving
Ik heb het verkeerde pakje ontvangen met eerstgenoemde modellen ipv de drie Sudjes. Als iemand van dit forum 'mijn' pakje heeft ontvangen kunnen we bij gelegenheid wel omwisselen.
Die eBayer klungelt overigens wel vaker, stuurde mij bijvoorbeeld een foute factuur met een te laag bedrag. Ik had met opzet dag gewacht, toen maar toch betaald en kreeg prompt een verzoek om resterende deel te betalen. Op zich geen probleem natuurlijk. Vreemder was dat toen ik hem een keer mailde met een verzoek om levering van extra modellen ik drie keer antwoord kreeg. Eén keer een email-reply, één keer via eBay-berichten en één keer van.... luckyyao... Waaruit maar blijkt dat een paar van die eBayende Chinezen één persoon/failie/bedrijf zijn. Niks mis mee, maar wel een beetje veel foutjes.
Die ik trouwens net zo goed maak Ik verkoop twee oude Autovisie jaarboeken via eBay aan twee klanten. Ze betalen op dezelfde dag. Bij het inpakken denk ik: "Ik moet niet de blunder begaan dat ik de jaarboeken verwissel". Dus print ik eerst de verzend-etiketten en leg deze op de jaarboeken en pak ze één voor één in. Dag later: twee mailtjes...
Aaaaaaaaaaaaaargh
Soms kan je ook TE veel je best doen waardoor het 'dus' fout gaat.