Jezus, geld dat ook voor een 3.0 24V gtv of Spider? Dat ik met andere inlaatspruitstukken van alfa zomaar 20 pk kan winnen?
Ja wist je dat niet???Jezus, geld dat ook voor een 3.0 24V gtv of Spider? Dat ik met andere inlaatspruitstukken van alfa zomaar 20 pk kan winnen?
Dan win ik ~50 pk totaal met uitlaat+squadra+inlaat???
Standaard is 41 mm toch??wie kan mij vertellen wat de diameter is van de gta aanzuigbuizen? (tov std buizen van een 2.5 24v)
Neen die zitten er al op,(normaal gesproken)Jezus, geld dat ook voor een 3.0 24V gtv of Spider? Dat ik met andere inlaatspruitstukken van alfa zomaar 20 pk kan winnen?
???? vertel, Ed.... op een 164 24v zitten ze toch niet standaard??, alleen op de 24v QV en 24v Q4 uitvoeringen.....Neen die zitten er al op,(normaal gesproken)Jezus, geld dat ook voor een 3.0 24V gtv of Spider? Dat ik met andere inlaatspruitstukken van alfa zomaar 20 pk kan winnen?
CMVA
Nee helaas de blokken van de aanzuiging ziijn anders, dus de diameter van de buizen en de boutjes passen simpelweg niet omdat de buizen te groot zijn voor een 12v, helaas, ik heb het ook geprobeerd en Squdra zegt hierover ook hetzelfde en vele mensen zijn ons ook voor gegaan wat betreft dit onderwerp, uitzonderingen daar gelaten........maar die zijn er altijdWil met een 12V volgens mij niet....