Hallo Alfa liefhebbers,
vandaag een 2e hands Alfa 146 1.4 TS Junior uit 1998 gekocht bij een merk dealer en als voorzorgsmaatregel voor eventuele "alfa kwaaltjes" alvast dit forum gevonden
Heb hiervoor nog nooit een Alfa gehad dus nog niet echt bevangen door het Alfa-virus, maar aangezien ik de laatste 2 uur al zo'n 30 keer uit het raam heb gekeken zijn dit vast de 1e symptomen.
Helaas voelde me vriendin zich niet zo lekker vandaag, dus de auto helaas nog niet al te goed kunnen "leren kennen". Na de 2e "nood stop test" op een lekker bochtig binnen wegetje wilde ze toch echt naar huis toe
But anyway..... tot nu erg blij. Ziet er erg mooi uit en geniet erg van de mooie kleur blauw metallic lak, spoilertje en licht metalen velgen. Was lekker warm vandaag dus me eerste auto met airco was ook een erg aangename ervaring.
83.000 op de teller, alarm, distributie riem, olie en filter vervangen bij aflevering en dat alles voor 4250 euro
How great can life be?
Als ik eenmaal een beetje gereden heb, de rammeltjes en kwaaltjes van dit exemplaar ken, I will let you know if I'm caught with the Alfa virus as well
Gegroet,
Robin