Zijn verschillende redenen voor;
omdat;
- Anders vuil water opzuigt
- nu de intake maar 1 bocht heeft (recht inlaat traject)
- ik het mooier vind
Vraag met vraag beantwoorden is niet netjes!tegenvraag: waarom zóu je?mooie, zeer nette 155! Ik heb een aandachtspunt; waarom die gat tbv de aanzuigbuis zo hoog in de bumper en niet lager, naast de mistlamp?
Misschien niet netjes, maar het is soms wel een manier om iemand aan het denken te zettenVraag met vraag beantwoorden is niet netjes!tegenvraag: waarom zóu je?mooie, zeer nette 155! Ik heb een aandachtspunt; waarom die gat tbv de aanzuigbuis zo hoog in de bumper en niet lager, naast de mistlamp?
Anyways, ik vindt het zo niet echt mooi, but then again, who cares
@ the owner: duidelijk
Hilbert schreef op de ARTC site:Even kleine update van wat een hele fijne 1.6 EVO op de bank doet ,
Vanuit de folder heeft de 1.6 16V 120 pk. Op de rollenbank wordt er gemiddeld 112 pk genoteerd, nu 140 pk bij 6250 toeren.
(aan de wielen gemeten vermogen)
Goed lezen Homme,Hilbert schreef op de ARTC site:Even kleine update van wat een hele fijne 1.6 EVO op de bank doet ,
Vanuit de folder heeft de 1.6 16V 120 pk. Op de rollenbank wordt er gemiddeld 112 pk genoteerd, nu 140 pk bij 6250 toeren.
(aan de wielen gemeten vermogen)
Eindlijk is er een 155 EVO 1.6 16V op de rollenbank geweest! Voor een betrouwbare meting is uiteraardt voor Beek Auto Racing gekozen! De prachtige 155 EVO van Johnny artc202 heeft z'n vermogen laten zien! Vanuit de folder heeft de 1.6 16V 120 pk. Op de rollenbank wordt er gemiddeld 112 pk genoteerd. Bij Johnny zijn 155 hebben we de EVO conversie gedaan, bestaande uit:
montage 2.0 16V nokkenassen
EVO maatchip Squadra Tuning
Dynamic cold airintake system van BMC
verder heeft Johnny op zijn 155 sport spruitstukken en een open sport uitlaat systeem. Al dit fijne materiaal zorgt ervoor dat Johnny zijn 155 maar liefst 140 pk laat noteren bij 6250 toeren. Dit toerental wordt in een prachtige vloeiende stijgende lijn gehaald. Ook het koppel is heel fraai, tussen de 5000 en 6000 toeren is er 160 NM voor handen. Al met al een uitmuntend resultaat.
Oftewel, iemand zit hier met andermans veren te pronken, het plaatje op de ARTC site is namelijk EXACT hetzelfde als dit plaatje. Is Johnny er nou met jou rollenbankrun vandoor gegaan Boyd?
@ Michel,Vriendelijk verzoek deze posting aan te passen
Misschien niet netjes, maar het is soms wel een manier om iemand aan het denken te zettenVraag met vraag beantwoorden is niet netjes!tegenvraag: waarom zóu je?
En Boyd gaf zelf een posting later al goede argumenten om de inlaat te plaatsen zoals hij gedaan heeft, overigensMisschien niet netjes, maar het is soms wel een manier om iemand aan het denken te zettenVraag met vraag beantwoorden is niet netjes!
En als je het goed ziet? Mee eens! (Zijn de schoolvakanties weer begonnen ofzo?)Boyd,
Laat je toch niet zo beïnvloeden door zo'n etterbak als Whizz.
Je bent echt niet de enige waar de uitlatingen / gedragingen van Homme de keel uit hangt.
Juiste weg is denk dan toch om de rotte appel de mand uit te peren....
Als ik het verkeerd zie hoor ik t graag....