In autoweek rijdende beelden van de Junior !!
Ziet er goed uit !!
SCANS !!!Link?
Inderdaad, veel beter met die koplampen zo. Ze hebben het in het stuk over over 8C welvingen die je erin moet zien. Dat zie ik nou weer wat minder, maar het is wel een leuk autootje zo, met een 100% Alfa-uitstraling.Die foto's maken op mij een duidelijk betere indruk! Deze vind ik wel gaaf!
Oef, deze ziet er inderdaad een pak beter uitDie foto's maken op mij een duidelijk betere indruk! Deze vind ik wel gaaf!
Oef, deze ziet er inderdaad een pak beter uitDie foto's maken op mij een duidelijk betere indruk! Deze vind ik wel gaaf!
Nu maar hopen dat de prijzen meevallen, zodat we eindelijk die Twingo kunnen buiten gooien
Dan ge toch wel wat centjes bij moeten leggen vrees ik. Maar zou wel een toffe opwaardering zijn.Oef, deze ziet er inderdaad een pak beter uitDie foto's maken op mij een duidelijk betere indruk! Deze vind ik wel gaaf!
Nu maar hopen dat de prijzen meevallen, zodat we eindelijk die Twingo kunnen buiten gooien
Nee klopt, het zijn computerbewerkingen van Autoweek zelf. Gebaseerd op schetsen, dat dan weer wel.alleen jammer dat er nog niks officieel aan is, aan deze tekeningen. Of heb ik dat gemist?