Driekwart van achter lijkt het wel een bewerkte Polo, op één of andere manier
Met een BMW achterbumper.
't Ja, eens een keertje afspreken hier ?Off-topic en zonder gene: ik zou -wegens omstandigheden zeg maar- best eens willen ervaren hoe dat nou in de praktijk rijd, zo'n handbak zonder koppelingspedaal.
Ga ik eerdaags (kerstvakantie?) doen. Ik stuur wel een pb of bel je wel, komt goed! (kunnen we het gelijk eens over die 75 van je hebben )'t Ja, eens een keertje afspreken hier ?Off-topic en zonder gene: ik zou -wegens omstandigheden zeg maar- best eens willen ervaren hoe dat nou in de praktijk rijd, zo'n handbak zonder koppelingspedaal.
Dat rijdt best goed moet ik toegeven. Het is en blijft natuurlijk een licht bakske waar je geen 150 mee moet gaan rijden op de snelweg, maar ideaal voor in 't Stat
Dit is hem niet. Deze shop zwerft al maanden rond op het web.Dit is ie dan !!!
Deze variant vind ik ook heel erg fraai ! RWD en een leuke motor er in: bestellen maarIk hoop nog altijd dat ie hier op lijkt. Dan teken ik er letterlijk voor ...
Wel een Alfa motor....Deze variant vind ik ook heel erg fraai ! RWD en een leuke motor er in: bestellen maarIk hoop nog altijd dat ie hier op lijkt. Dan teken ik er letterlijk voor ...
Ga ik eerdaags (kerstvakantie?) doen. Ik stuur wel een pb of bel je wel, komt goed! (kunnen we het gelijk eens over die 75 van je hebben )'t Ja, eens een keertje afspreken hier ?Off-topic en zonder gene: ik zou -wegens omstandigheden zeg maar- best eens willen ervaren hoe dat nou in de praktijk rijd, zo'n handbak zonder koppelingspedaal.
Dat rijdt best goed moet ik toegeven. Het is en blijft natuurlijk een licht bakske waar je geen 150 mee moet gaan rijden op de snelweg, maar ideaal voor in 't Stat
Toch maar even doorsturen naar GE misschien gaan ze dan nog overstagIk hoop nog altijd dat ie hier op lijkt. Dan teken ik er letterlijk voor
waarom dat grote stuk zwart in die achterbumper?de eerste ' echte' ( doch bijzonder weinig onthullende )spyshots op autoblog:
http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/ ... meo-junior