Ben op zoek naar een adres waar ik mijn injectors kan laten reinigen. Voor mijn 164 3.0 QV,
Het liefst in de buurt van het Westland (Den Haag)
Gr. Ivo
Heb Auto Electro als 1e gebeld! Maar die doen het al een jaar niet meer!Auto Electro doet dat wel denk ik. En had/heeft een goede naam bij mijn weten. Zitten in naaldwijk (nog steeds ?) Ff googlen of goudengids checken. Injectors reinigen is trouwens niet echt goedkoop. Weet je zeker dat ze vuil zijn?
Mzzl,
DJ
Heb Auto Electro als 1e gebeld! Maar die doen het al een jaar niet meer!Auto Electro doet dat wel denk ik. En had/heeft een goede naam bij mijn weten. Zitten in naaldwijk (nog steeds ?) Ff googlen of goudengids checken. Injectors reinigen is trouwens niet echt goedkoop. Weet je zeker dat ze vuil zijn?
Mzzl,
DJ
Ze stuurden mij naar een klein garage bedrijf vlak erachter. Maar ben daar een beetje aan het lijntje gehouden. Als laatste zei hij dat hij problemen heb met het reinigings vloeistof.
Maar heb ondertussen de injectoren bij van Essen in De Lier gebracht.
Kan ze morgen middag ophalen.
En ik weet zeker dat ze vies zijn! Heb me tank helemaal leeg gereden. Benzine filter is vervangen. De ontsteking is al volledig vervangen (van dat geld kan je bijna een andere 164 kopen. En een beetje gerommeld met de stekkers en 2 cilinders reageerde er niet op.
OK, duidelijk.
Mzzl,
DJ
De boel gedemonteerd en er lag een hoop bagger bovenop.
kost 20-25 per injector. krijg je er ook gelijk nieuwe filtertjes in.Ivo, ik heb dat probleem waarschijnlijk ook op m'n QV 24V, is het niet een optie om nieuwe injectoren te bestellen of is dat een te zware belasting voor de "bruine"?
Waar kan je ze bestellen?kost 20-25 per injector. krijg je er ook gelijk nieuwe filtertjes in.Ivo, ik heb dat probleem waarschijnlijk ook op m'n QV 24V, is het niet een optie om nieuwe injectoren te bestellen of is dat een te zware belasting voor de "bruine"?
Nw is best duur.Ivo, ik heb dat probleem waarschijnlijk ook op m'n QV 24V, is het niet een optie om nieuwe injectoren te bestellen of is dat een te zware belasting voor de "bruine"?
Dat is echt volkomen voor niks!! Geluksvogel.Ivo ik heb de 6 injectors laten doen bij BMW dealer in Zoetermeer , kostte me 20 euri's, je moet toch eens deze vragen wat meer bij ons op het forum stellen hoor!!!!
Gr Roel