Dit kreeg ik toegestuurd van de lolbroek uit mijn kennissenkring, zitten wel een paar aardige tussen . mvg. Richard. :
* Een man is aan het 't eten en morst een klodder mayonaise op zijn hemd. "Potverdorie", zegt hij, "ik zie er uit als een varken." "Ja," zegt zijn vrouw, "en gemorst hebt je ook al."
* George Bush bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk bij. Een fotograaf maakt voor een krant een foto in de varkensstal. Zegt
Bush: "schrijf nu niet onder die foto: Bush met de varkens, of zo!!!!" Volgende dag staat de foto in de krant van Bush tus sen de varkens en eronder staat: George Bush...derde van links!!!!!!
* Een belgische vrouw en een belgische man lopen door een safariepark, de vrouw ziet een giraffe en vraagt: "Wat is dat voor een beest?" man antwoordt: "Dat is een dangaroe." later ziet vrouw een leeuw en vraagt: "Wat is dat voor een beest?" man: "O, dat is een dangaroe." Even later zien ze een olifant en ze vraagt: "Wat is dat voor een beest?"
man: "O, dat is een dangaroe." die vrouw zegt: "Dat is knap van jou, hoe weet je dat allemaal?" "Nou", zegt die man, "toen we hier binnenkwamen zag ik een bord waarop stond: 'All animals are dangarous!'"
* Een vrouw die op sterven ligt zegt tegen haar man: "Beloof me dat je volgende echtgenote nooit mijn kleren zal dragen". Wat een onzin", troost haar man. "Ten eerste ben jij volgende week weer op de been en ten tweede is ze veel kleiner dan jij".
* Een man en zijn vrouw lopen op de veemarkt. Ze komen bij de stieren en bij de eerste stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan." De vrouw zegt tegen haar man: "Daar kun jij nog wat van leren." Bij de volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 65 dekkingen gedaan." De vrouw zegt: "Dat is meer dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren. " Bij een volgende stier staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 365 dekkingen gedaan. " De mond van de vrouw valt open en ze zegt: "365x in een jaar! DAAR kun jij nog wat van leren." Waarop haar man antwoordt: "Ga eens aan de eigenaar vragen of dat 365x met dezelfde koe was..?"
* Jantje vraagt aan vader: "Pap, waar kom ik vandaan?" Vader
antwoordt: "Van de ooievaar Jantje" Jantje: "De ooievaar? Er lopen duizenden lekkere wijven rond, en jij neukt een ooievaar?"
* Een bouwvakker komt om het leven op zijn werk. Na enig overleg neemt de baas de beslissing om dit te gaan melden bij z'n vrouw. 2 uur la ter komt de baas terug met 2 kratten bier. Hoe heb je dat gedaan?" vragen zijn collega's. "nou,zegt ie,, ik vroeg of ik bij de Weduwe van Janssens was." "Neen" zei ze toen!!!!!! Waarop ik zei: "Wedden voor 2 kratten bier van wel??"
* Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de monteur: "Ik wil graag twee spiegels voor m'n Lada". Zegt die monteur: "Lijkt me een goede ruil"
* Een agent houdt een fietser aan: "Zozo mijnheer, dat ziet er niet best uit. Uw bel is kapot, uw remmen werken niet en uw licht is kapot! Dat gaat u 50 euro kosten!" "Akkoord," zegt de fietser, "Maar dan moet hij wel morgen klaar zijn!"
* "Ik heb een cavia" zegt Suzy in de klas. "Ik heb een poes" zegt Mieke. Jantje steekt ook zijn vinger op: "Ik heb er één van veertig centimeter." Streng zegt de juf:"Blijf jij straks maar na." Zegt Jantje: ".... dacht ik wel"
l:
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.