We hebben de onze vandaag WA verzekerd via een klassieker verzekering. Je moet een andere auto "normaal" verzekerd hebben, mag ook ergens anders, ouder dan 15 jaar en bij jonger dan 20 jaar moet hij in de "onschatbare klassieker" voorkomen. In ons geval 5000km gekozen mét inzittende verzekering en we zijn 120 euro per jaar kwijt. Das geen geld...
Ik ben de fotos aan het uploaden, even geduld!
http://www.mijnalbum.nl/Album=TVAPXWSL Tadaaaaaaa!!
We zijn hem vanavond op wezen halen en meteen de loods in gereden. Folie eraf, en lekker gewassen, ook de randjes e.d. Hij staat nu open lekker op te drogen en morgen ga ik e.e.a. bekijken. Thermostaatje moet vervangen worden want met deze kou komt hij niet boven de 50 graden uit... Verder valt hij me echt mee eerlijk gezegd. Weinig tot geen roest (zo te zien) alleen boven de achterbumper een plek dus daar zal hij wel eens een tikkie gehad hebben.. Interieur valt ook echt nog wel te redden. En ja, hij is een pietsje dof..
Voltmeter en oliedruk meter doet het niet, even als de achterruit verwarming. De deurklink van de bestuurdersdeur doet het niet, en zoals gezegd zit er erg weinig remolie in.. Morgen eerst maar eens bijvullen en de boel goed bekijken. De wielen kwamen er best aardig onderuit! Er zit 205-60-15 onder, iets te groot maar het staat wel aardig. Achter gaat nog wel maar vóór is niet veel soeps meer... Misschien ga ik wel op zoek naar 2 bandjes en laat ik deze wielen zitten... Ik weet het nog niet.. Morgen eerst maar eens een lijstje maken met dingen die ik moet bestellen.
De einddemper is inderdaad Sebring (staat op demper en eindstuk ) maar er is aan gelast. Vreemd. De tussen demper voor de achteras is weg, daar zit een pijp gelast. Dat is mooi maar dan wel met een standaard einddemper. iemand die wil ruilen?
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971