Mee eens fabianQV!Als je een Alfa kiest als lease-auto is dat toch mooi?
Wees blij dat het mag. Bij de meeste bedrijven mag je geeneens een Alfa nemen als lease-auto. Dan ben je beperkt tot een lijstje auto's die geassocieerd mogen worden met het bedrijf.
Het is ook meteen een mogelijkheid voor mensen die nog nooit een Alfa hebben gehad, er een te nemen zonder dat ze bang hoeven te zijn voor hoge onderhoudskosten enzo.
Ik ben echt een autofiel, en toen ik ZELF een auto uit mocht zoeken van mijn baas (en dus niet zoals net gezegd werd er door mijn baas ingezet ben... ) ging ik dus voor de toen splinternieuwe 156. Ik was daarna verkocht. Bovendien zijn er niet veel die naast hun leasewagen er nog een privé auto op na houden. Althans, ik destijds niet. Dus ik blijf het samen met fabianQV ondanks de knipoog erachter nogal bevooroordelend richting lease rijders. (let wel dat ook een leaserijder in de regel €600 tot €900 per maand voor het rijden in zijn bolide betaald door allerlei fijne belastingtechnische regeltjesl, dus als hij kiest voor een alfa doet ie dat met zijn hart en niet met zijn portemonee, omdat een alfa nou eenmaal (nog steeds) meer afschrijft dan een VW plasplaat...)
Ciao!