Ik zou ook voor de madeno gaan
Hier een filmpje van een 155 met madeno pijp
http://www.youtube.com/watch?v=ALCkj6ULOu0
Groeten
Robin
alleen jammer van die uitsparing in de bumbermooi weggewerkt ook!!
U vraagt zij draaien, lassen en monteren.
Is een normale gangbare prijs. Absoluut niet te duur. Wat krijg je voor een demper? Ik heb nu absorptie. Haalt de hoge en schelle tonen uit het geluid waardoor de wagen zwaar klinkt. Middendempers doe ik niet aan.Heb voor de grap eens een mail naar Skytune gestuurd. Vroeg me af wat het zou kosten om van middendemper t/m einddemper op maat te laten maken en monteren in RVS voor mijn 75 TS (zonder kat). Middendemper, buis, einddemper en rond eindstuk kwam in totaal op 425 Euro inclusief montage. Is mij eerlijk gezegd onduidelijk of dat incl of excl BTW (21%) is, maar ik ga er van uit dat het excl is. Dan nog valt het me niet tegen.
Geen porum imho, te, eh, Duits misschien wel? En een viercilinder-in-lijn heeft wat mij betreft ook geen 'recht' op uitlaten aan weerszijden.
Wat voor een demper dat zou worden, weet ik eerlijk gezegd nog niet. Over het weglaten van de middendemper bij een 75 TS hoor je verschillende (niet altijd positieve) verhalen. Omdat het ook niet té hoeft te worden, zou ik er zelf voor kiezen om de middendemper te behouden. Medio 2008 ga ik er maar eens serieus werk van maken, tot die tijd ben ik waarschijnlijk nog wel bezig met urgentere zaken aan de 75...Is een normale gangbare prijs. Absoluut niet te duur. Wat krijg je voor een demper? Ik heb nu absorptie. Haalt de hoge en schelle tonen uit het geluid waardoor de wagen zwaar klinkt. Middendempers doe ik niet aan.Heb voor de grap eens een mail naar Skytune gestuurd. Vroeg me af wat het zou kosten om van middendemper t/m einddemper op maat te laten maken en monteren in RVS voor mijn 75 TS (zonder kat). Middendemper, buis, einddemper en rond eindstuk kwam in totaal op 425 Euro inclusief montage. Is mij eerlijk gezegd onduidelijk of dat incl of excl BTW (21%) is, maar ik ga er van uit dat het excl is. Dan nog valt het me niet tegen.
Why not? Erg übercool vind ik het ook niet, mja, ieder z'n smaak.Geen porum imho, te, eh, Duits misschien wel? En een viercilinder-in-lijn heeft wat mij betreft ook geen 'recht' op uitlaten aan weerszijden.
Het is ook alleen maar míjn mening heWhy not? Erg übercool vind ik het ook niet, mja, ieder z'n smaak.Geen porum imho, te, eh, Duits misschien wel? En een viercilinder-in-lijn heeft wat mij betreft ook geen 'recht' op uitlaten aan weerszijden.