ja tegen zoveel mooi dubbelloops uitlaat geweld kan mijn gebruikte Thema demper niet op .
Het is een beetje zielig pijpje na die dikke pijp die er onder zat maar het is een low budget auto, vandaar..
Wél een nieuwe thermostaat gemonteerd, ik had alleen de verkeerde pakking mee gekregen. Hij leek er ernstig veel op maar was iets te klein. Ik heb van ellende maar een zelfgemaakte pakking gebruikt met wat vloeibare meuk en nu is het ook dicht.
Tijdens het rijden lekkerr 85 graden en de fan springt mooi op tijd aan. Weer een zorg minder.. De koelwaterslangen zijn wel een beetje snottig dus die zijn wel aan vervanging toe.
Wat wél vervelend is: het vlottertje van de remolie is stoek. Op zich al niet tof maar als je weet dat de koppelingscylinder lekt dan is het écht vervelend.
Ik heb nóg een mega investering gedaan: 2 nieuwe pedaal rubbers.
Worden morgen gemonteerd, samen met het nogmaals (maar dan beter) vastzetten van het stangetje van de deur want die schoot weer los...
Ik zie nog wel 1000 dingen die gedaan kunnen worden maar voorlopig staat hij rijdend en wel voor de deur.
We gaan er lekker mee rijden en hem weer een beetje tot leven wekken. Vrijdag gaan we een dagje weg naar het midden van het land en dan willen we hem maar eens uit proberen.
http://www.mijnalbum.nl/Album=TVAPXWSL Update.
75 3.0 V6 QV, Fiorino 1.3 Multijet, Giulietta 1.8, Thema 3.0 V6 LS, Thema turbo 16v SW, 90 2.5 V6 QO, Fiat 128 1100 1971