Hmm, daar ben ik dan weer minder weg van. Ik vind dat de deurstijlen gewoon in de kleur van de auto horen, dit is te donker.
deze vindt ik trouwens zó mooi
Daar ben ik nog niet over uit. Moet namelijk wel een bruikbare auto blijven. Mijn 16V was op een gegeven moment zo laag dat ik er niet met meer als 2 personen in kon zitten Nu heb ik nog wel een losse set veerpoten liggen met verlagingsveren en verlagingsveren voor de achterkant heb ik ook nog wel ergens, dus als ik op deze 4x4-look uitgekeken heb je goed kans dat ze er toch onder komen...supermooi!!!
ga hem nog verlagen?
alles heeft voor- en nadelenDaar ben ik nog niet over uit. Moet namelijk wel een bruikbare auto blijven. Mijn 16V was op een gegeven moment zo laag dat ik er niet met meer als 2 personen in kon zitten Nu heb ik nog wel een losse set veerpoten liggen met verlagingsveren en verlagingsveren voor de achterkant heb ik ook nog wel ergens, dus als ik op deze 4x4-look uitgekeken heb je goed kans dat ze er toch onder komen...supermooi!!!
ga hem nog verlagen?
Is volgens mij wel type 2?Type 1 grilletje, bewust voor gekozen?
Yep, die onderste rand heb ik compleet (dus ook het midden deel! ), maar omdat de bumper linksvoor nog niet goed vastzit heb ik nu alleen de rechterkant erop gezet.Complimenten Jeroen, dat ziet er goed uit! Weer een type 2 op de weg.
De grille is absoluut type 2, maar inderdaad geen meegespoten bovenste rand. Heb je de onderrand voor de voorbumper compleet (overigens alleen op de QV gemonteerd)?
Op de foto's lijkt de 33 mij toch ook erg hoog op de poten te staan,zijn het wel de juiste veren? Zo hoog lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling.
Ik kom hem binnenkort wel in het echie bekijken!