Heb je wel eens een Brera in je spiegel gehad? Over intimiderend gesproken...Duitsers vonden ooit het woord Überholprestige uit, ik noem het achteruitkijkspiegelintimidatie. Misschien kan Spee wat nuttigs gaan doen en z'n pijlen daar op richten?
Zal in NL dan wel niet verkocht gaan worden, Met de nieuwe slurptax zal die dan wel vanaf minimaal 60.000 beginnen. Dan is deze auto zakelijk al helemaal niet interessant meer omdat die waarschijnlijk ook nog eens keihard zal afschrijven, wordt het gewoonweg veel te duur. Helaas pindakaasHet motorenaanbod zal bestaan uit een V6 (max 320pk) en een V8 (400pk) inclusief diesel versies. De startprijs zou iets onder de 50.000,- zijn, oplopend naar 100.000,- voor de GTA 5.0 V8! Lees het bericht op italiaspeed.com (via autoblog.it).
Zal in NL dan wel niet verkocht gaan worden, Met de nieuwe slurptax zal die dan wel vanaf minimaal 60.000 beginnen. Dan is deze auto zakelijk al helemaal niet interessant meer omdat die waarschijnlijk ook nog eens keihard zal afschrijven, wordt het gewoonweg veel te duur. Helaas pindakaasHet motorenaanbod zal bestaan uit een V6 (max 320pk) en een V8 (400pk) inclusief diesel versies. De startprijs zou iets onder de 50.000,- zijn, oplopend naar 100.000,- voor de GTA 5.0 V8! Lees het bericht op italiaspeed.com (via autoblog.it).
Je meent het... Waar ben jij geweest de afgelopen twee maanden? Google voor de grap eens op "slurptax"welke nieuwe slurptax
Nou, ik denk het niet...Want dan zouden ze in die klasse ook schijt hebben aan afschrijving/ maandelijks leasetarief. Ik ken een paar 166 rijders die er met plezier in rijden, maar zonder meer het prijskaartje in de gaten houden. De veronderstelling dat als je zo'n auto kan rijden gelijk maar millionair bent en het allemaal niks uitmaakt, slaat nergens op in ieder geval.tis zelfs een "nieuw" woord...
maar ik denk dat men in die klasse schijt hebben aan de slurp tax, zolang ze maar dik aankomen op het werk of bij de zakenpartners (of ergens anders.. oh nee jap jum is ook al niet meer )
Nee, ik denk dat 'de liefhebber' het niet veel uitmaakt maar de zakelijke rijder juist wel. Is niet voor niets dat dat met de 166 ook zo was. En met de Thesis, etcetera. Kort gezegd: met iedere Franse en Italiaanse grote auto.maar ik denk dat men in die klasse schijt hebben aan de slurp tax, zolang ze maar dik aankomen op het werk of bij de zakenpartners (of ergens anders.. oh nee jap jum is ook al niet meer )
Nou, ik denk het niet...Want dan zouden ze in die klasse ook schijt hebben aan afschrijving/ maandelijks leasetarief. Ik ken een paar 166 rijders die er met plezier in rijden, maar zonder meer het prijskaartje in de gaten houden. De veronderstelling dat als je zo'n auto kan rijden gelijk maar millionair bent en het allemaal niks uitmaakt, slaat nergens op in ieder geval.
ok daar hebben jullie weer gelijk in, maar waarom wel dan de BMW's, audi's en mercedessen??? en dan niet gesproken over de andere grotere bolides???Nee, ik denk dat 'de liefhebber' het niet veel uitmaakt maar de zakelijke rijder juist wel. Is niet voor niets dat dat met de 166 ook zo was. En met de Thesis, etcetera. Kort gezegd: met iedere Franse en Italiaanse grote auto.