Of die van Welly, bij Modelcarweb kost-ie €27.
De grotere speelgoedzaken zullen inmiddels wel Bburago en/of Welly 8c's in de schappen hebben staan.
Hi Alfisti,Om even terug te komen op mijn bericht (2 postings terug), de Alfa FNM 2300 RIO is niet van de welbekende Braziliaanse modelbouwer "A modelli", maar van een (voor mij) nieuwkomer uit Brazlie. "A modelli" heeft de 2300 RIO al geruime tijd in de planning staan, maar het project komt niet van de grond. Zoals jullie op de bijgevoegde foto's kunnen zien is de "nieuwkomer" uit Brazilie al redelijk ver gevorderd met zijn 2300 RIO project. Voor mij een originele keuze die ik zeer graag aan mijn collectie wil toevoegen. Nu even afwachten tot het project klaar is. Dit modelproject loopt via de Brazilaanse Alfa Romeo club en ik heb toestemming gekregen de onderstaande foto's te plaatsen
sterker nog...hij heeft helemaal geen kleppie......Benzine tank zit aan de verkeerde kant....
Tijd terug liet ik een nieuw model van M4 zien in de veronderstelling dat het een nieuwe uitgave was. Vreemd dat er op de M4-site al die tijd geen spoor van te bekennen was.
Er is er inmiddels weer één op eBay gezet en nu wordt het wat duidelijker: het is een speciale uitgave voor het team dat door Giuliano Mazzuoli wordt gesponsord.
Giuliano wie? Ah, de maker van schitterende horloges, al eens voobij gekomen in het 'Leuk klokje'-topic.
Het team heet dan ook 'Contagiri', naar één van de fraaie creaties van Mazzuoli. De originele auto:
Zouden van de andere teamauto's ook nog speciale uitgaves zijn gemaakt?
Can I ask Dinky,
Is this the only GTAM they will be making (M4 ofcorse) will they be making one with car number 82 ? also, do you know if there are any plans to make the alfa suds, and has the alfa romeo sport collection finished ?
Saluti
alfasudjoe
Meer info