Gefeliciteerd!
Goeie kleur ook.
Is zelfs een type 3Vreemd, de gele Jet op de foto is duidelijk een type 2 lijkt mij, en geen type 1. En dan toch een echte Lauda??
Heb je een kenteken van deze auto? En meer info, prijs enzo?
Ik moest nog aan jullie denken toen ik in stapte! Echt waar! En ja, er hing een echt Giulietta luchtje in, heerlijk!En ? Rook ie lekker ?
Proficiat hé . Zalig dat jullie zo'n schittende car gaan redden .
Dat is de tweede Giulietta al in dit topic die "een beetje" te koop wordt aangeboden...Heb vandaag een Giulietta 1.6 '84 ontmoet en bekeken met nog geen 20.000 km op de teller. Mooi hoor even memory lane. Knal, knal en knalhard. Volgens mij is ze binnenkort te koop overigens....
HEBBERTDat is de tweede Giulietta al in dit topic die "een beetje" te koop wordt aangeboden...Heb vandaag een Giulietta 1.6 '84 ontmoet en bekeken met nog geen 20.000 km op de teller. Mooi hoor even memory lane. Knal, knal en knalhard. Volgens mij is ze binnenkort te koop overigens....
Vertel!
Dan moet hij van 1983 zijn. Want vanaf modeljaar 1984 kreeg hij deze veranderingen.Ik begin nu alleen te twijfelen of ze van '83 of '84 is. Als ik me goed herinner zit de kunststof strip niet onder de achterlichten en heeft ie niet de bumpers van de laatste serie. Wordt vervolgd.