wat heeft iedereen hier toch tegen BMW? Naast een Alfa is dat een van de enige auto's die ik echt graag nog zou willen hebben.
een dagje huren kost maar 200/300 euro dacht ikik zal nooit rijden, Ferrari , Lamborgini, Rols , koenisegg waarom niet? ? check my bank account.....
Ik heb gekeken voor Ferrari, dat was te krijgen voor 700 euro per dag. (355).een dagje huren kost maar 200/300 euro dacht ikik zal nooit rijden, Ferrari , Lamborgini, Rols , koenisegg waarom niet? ? check my bank account.....
idd. al dacht ik dat ooit eens in een AutoWereld gelezen te hebben. Zal wel voor een paar uur geweest zijn.Ik heb gekeken voor Ferrari, dat was te krijgen voor 700 euro per dag. (355).een dagje huren kost maar 200/300 euro dacht ikik zal nooit rijden, Ferrari , Lamborgini, Rols , koenisegg waarom niet? ? check my bank account.....
Toevalig een Alfetta GTV?hee sorrie at ik de mooie discussie verstoor maar mijn alfa is van 1975. is het nou zo dat ik nu om de 2 jaar apk gekeurd moet worden? de laatste is van eind 2006
Ik heb nog nooit een BMW gekocht is niet mijn merk maar dit merk bouwt nog steeds hun eigen motoren in en heeft nog steeds achterwiel aandrijving deelt geen onderstellen met andere merken, daar ben ik als Alfa rijder best een beetje jalours op! Bij Alfa is de invloed van andere merken toch wel aanwezig! Ik wil maar zeggen als Alfa er eind jaren 80 financieel beter voor gestaan had en dus niet aan FIAT zou zijn verkocht zouden ze dan de achterwiel aandrijving en hun eigen motoren ook in de ban gedaan hebben?????????wat heeft iedereen hier toch tegen BMW? Naast een Alfa is dat een van de enige auto's die ik echt graag nog zou willen hebben.