Ondersteunt dit Forum geen RSS?
Zou handig zijn als alle nieuwe berichten automatisch bij me binnenkomen
groeten,
Jan
Hoezo? heb op mijn PocketPC een rss-reader die diverse forums scanned op nieuws, best handig hoor.Het zou me zeer verbazen als dit forum RSS ondersteunt, dan zouden we dat al lang weten. En om heel eerlijk te zijn zou ik het ook wat overdreven vinden.
Dominic jij hier! Does je prachtige 75 voorstellen danik weet dat er een module voor is voor dit forum, alleen lijkt erop dat ze die niet geinstalleerd hebben.
Misschien zou ik het eens moeten zien. Maar zoals ik er nu tegenaan kijk, ik ben niet de hele dag met dit (of enig ander) forum bezig, alleen op gezette tijden. Meestal 's avonds natuurlijk. En dan log ik gewoon in en ik zie precies waar er wat nieuw is bijgekomen. Wat kan een RSS daar nog aan bijdragen? Maar nogmaals, misschien is dit gewoon mijn beperkte visie omdat ik nog nooit met een RSS met forumdata heb gewerkt.Hoezo? heb op mijn PocketPC een rss-reader die diverse forums scanned op nieuws, best handig hoor.Het zou me zeer verbazen als dit forum RSS ondersteunt, dan zouden we dat al lang weten. En om heel eerlijk te zijn zou ik het ook wat overdreven vinden.