Zal als altijd ook aanwezig zijn komende zondag.
Altijd leuke sfeer en mooie locatie.
Prachtig om zo begin van het nieuwe jaar al die Alfa's weer te zien.
Jammer dat Spike niet binnen mag .Ik ben er bij, als iemand een lift vauit het zuiden zoekt dan heb ik het leer
Ik wil wel constant met hem gaan wandelen hoor .Spike is nog ziek van de koeken van vorig jaar, hij keek de serveersters toen één voor één lief aan en kreeg steeds weer iets lekkers. Lukt mij nu nooit.......
Wel jammer, nu krijg ik van de huisfotografe geen mooie nieuwe foto's van Spike..
En net als je zondag dus een leuk tripje naar de nieuwjaars bijeenkomst wil maken , staat je auto met panne in de garage![]()
Hoofdkoppelingscilinder lek als een zeef, voer drijfnat van de remvloeistof, voorpijp uitlaat lek en de achterschijven en blokken op. Waarom komt al het goeie tegelijk??????
Maar goed dat mijn maat wel heengaat met zijn 164 3.0 12V-V6. Wordt het toch nog een leuk ritje.
TOT ZONDAG
Paul
Niemand heeft een nieuwe pas, die komt volgens mij in maart pas pas pasZo, vandaag de 155 maar eens goede wasbeurt gegeven. Alleen heb ik mijn nieuwe pas nog niet binnen? Zal geen problemen geven hoop ik
Niemand heeft een nieuwe pas, die komt volgens mij in maart pas pas pasZo, vandaag de 155 maar eens goede wasbeurt gegeven. Alleen heb ik mijn nieuwe pas nog niet binnen? Zal geen problemen geven hoop ik