Afgezien van de uren zit er vooral veel geld in de lak zo'n 350 euro inclusief primer, plamuur en spuitplamuur. Wat remonderdelen, 100 euro. Investering in een sloop 33, kosten onbekend. Verder eigenlijk weinig. Moet wel meer op kunnen brengen als een paar honderd euro ... maar hoeveel?OK, is hobbyprojekt met goede afloop. Maar, even afgezien van je uren, wat kostte het nou alles bij elkaar eigenlijk als ik vragen mag?
Ben je zogezegd ' ahead of the game' ?
Als je hem zou verkopen, heb je dan je investering in geld terug?
Niet doen hoor, daar niet van.
Eigenlijk wilde ik het interieur pas opkuisen nadat ze door de APK was (zodat ik bij het oplossen van eventuele problemen niet zo voorzichtig daarmee zou hoeven doen). Maar nu heb ik nog vakantie en de APK staat pas gepland voor 7 januari dus toch alvast maar gedaan. Werkelijk alles heb ik eruit gehaald en vervolgens uit de berg interieurdelen (2 volledige auto's en nog een boel wat ik had liggen) steeds de mooiste gezocht.
Daarna alles zeer secuur ineen geschroeft. Met als resultaat een 33 zonder rammeltjes en kraakjes in het interieur (ben benieuwd hoelang dat duurt) dus ook de bakjes onder het stuur en handschoenkastje en het handschoenkastje zelf zijn bevestigt zoals dat oorspronkelijk bedoeld is.
Nu alleen nog op zoek naar een mooie set vloermatten. Ik heb een splinternieuwe set maar die is bruin en dat staat toch niet zo mooi bij het grijs/zwarte tapijt. En ik moet nog even bedenken wat ik met de deurpanelen wil. Hebben nu namelijk een ander motief en stof dan de stoelen. De panelen die bij de stoelen horen hebben vooraan dan weer gaten voor raamzwengels terwijl ik elektrieke ramen heb