idd en alsnog dank!Tja, wonen, eten, drinken, werken, ...Wauw, die 150.000 heb je ongelooflijk snel gedaan...........woon je in die 159? Wellichgt op een andere draad gezien dat ik last heb van wat rammels op mijn 159, heb jij daar wellicht wat ervaring mee dat mij kan helpen?Juist op tijd dus, midden 2008 zit m'n huidige 159 aan 150 000 km en is het tijd voor een nieuwe
Verder heb ik gereageerd hoor, in je topic over de rammeltjes
In het Klaverblaadje staat dat ie in de 147 komt. Met 240 PK!1.8 turbo voor de Brera, zou die ook naar de 159 komen ? Lijkt me niet verkeerd !
TopIn het Klaverblaadje staat dat ie in de 147 komt. Met 240 PK!1.8 turbo voor de Brera, zou die ook naar de 159 komen ? Lijkt me niet verkeerd !
Dat is toch niet die van Opel waar Saab een turbo opgeschroefd heeft? En welke je ook in diverse Saabs en Opels kan vinden?1.8 turbo voor de Brera, zou die ook naar de 159 komen ? Lijkt me niet verkeerd !
Ach, de combinatie van dat blok en een andere wagen kan dan weer wel leuk zijnDan weet ik iig dat ik die nooit hoef, die blokken verbruiken flink wat olie namelijk, en vond ik absoluut niet fijn rijden.
alfa zal ongetwijfeld dat aanpassen..........en vond ik absoluut niet fijn rijden.
30... 45...70....80....110?die gewichtsreductie valt mee. kroymans noemde zo'n 30 kg.
Ik heb de Pioneer HD1BT en ben daar erg tevreden over. In eerste instantie had ik last van echo met de carkit functie via bluetooth, maar nu met een modernere Nokia ook daar geen probleem meer mee.er is ook een achterafinbouw van Pioneer te krijgen voor de 159. Hoe het verder werkt (of niet) weet ik niet , geen ervaringen mee.