Weet iemand de diameters van de hkc en hrc? En wat is precies het effect van een stapje groter? Meer vloeistofverplaatsing, kortere slag maar is er nog meer? Ik ben aan het kijken voor een aparte cilinder voor & achter (en koppeling), maar zit even te kijken naar de diameters van de cilinders. Klauwen voor zijn standaard en achter heb ik giulia klauwen. Nieuwe setup zonder bekrachtiger.
F(orce)[N]=P(ressure)[N/mm^2]*A(rea)[mm^2]
V(olume)[mm^3]=h(eight)[mm]*A(rea)[mm^2]
Resume, grotere diam hrc en de rest gelijk laten geeft meer kracht nodig en kleinere slag om dezelfde eind druk te krijgen.
HRC van een 75 is getrapt en heeft zo uit het hoofd een 22mm dia voor de voorzijde en 19mm voor de achterzijde. (echter pin me er niet op vast)
Koppeling, waarom wi je die veranderen?
Banned.....
Daily mule ==> bmw 325D
AR75 24v, 75TS & E36M3 Ringtool, AR Spider 2000 veloce '79, SCARB 00114