Ik reed woensdag langs de importeur en zag daar in dat spuuglelijke pand een geheimzinnig kleine auto onder een doek staan...
Hoefde niet lang te denken om na te gaan welke dat nou zou zijn...
In mijn onschuldigheid had ik geeneens aan die mogelijkheid gedacht Wel een mooie droom....Bij jou voor de deur
Nee, die helaas naar ons koningshuis gegaan, kunnen we er allemaal een beetje van meegenietenHelaas, geen 8C gezien bij het Hilton.
Wel een hele hoop andere mooie bolides!
Zeker is die in het zwart mooi dat is na vandaag ook gelijk de achtergrond van mijn PCMooooooooooooooooooooiiiii is ie in het zwart
Dan hebben we er i.i.g. met zijn allen aan meebetaald ,en is ie eigenlijk een hèèl klein beetje van ons....................Nee, die helaas naar ons koningshuis gegaan, kunnen we er allemaal een beetje van meegenietenHelaas, geen 8C gezien bij het Hilton.
Wel een hele hoop andere mooie bolides!
http://www.autoblog.nl/archive/2008/01/ ... ernhard-jr
die kroymans die doet maar:Dat de 8C bij Kroymans stond, is nu ook op Autoweek.nl te lezen
Jan de Bouvrie was er ook bij, die is ook overal bij de boffert
je wil hem een keertje aanraken ofLennart, vriend, maatje van me, ongeloooooooooooooooooooflijke fijne gast....ik durf het haast niet te vragen, maar.....Binnenkort ook bij Maasland in voorburg in de showroom